superb09 Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 er det noen som vet hvor jeg kan få tak i venstre bakskjerm og stolpen bak på venstre side. har vert utfor veien men kadetten min og fikk en lyktestolpe i siden. bakskjermen er skadet og stolpen og litt av taket er også skadet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 kom aldri så langt at eg fikk skjært ut disse delene av delekadetten min, har bare dekselet på venstre side som er brukenes vertfall Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 du har hof bilopphuggeri, han har deler på lager som gikk ut av produksjon for lenge siden. han har enormt med karrosserideler til ascona/kadett ovs, han veit hva det er verd men d er helt nytt og strøkent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg