mjæ Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 hei det er sikkert mange før som har spurt om hva som er supraens hovedsvakheter og steder og ting man skal se på ved kjøp av en supra. jeg vurderer og kjøpe en supre mk IV og lurer på om det er noen spesielle ting jeg må se opp for når jeg skal kjøpe en sånn.. og er det noen som har en til salgs send PM :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota-rav4-2002 Skrevet Desember 31, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Supra mk4 er en bil som er veldig vanskelig å registrere, slik at når du skal kjøpe, bør den helst vere registrert eller så kan du få ett helvete med å registrere en avskiltet en, dette er om du skal ha den registrert da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amx Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Supra mk4 er en bil som er veldig vanskelig å registrere, slik at når du skal kjøpe, bør den helst vere registrert eller så kan du få ett helvete med å registrere en avskiltet en, dette er om du skal ha den registrert da. Ingen problem å registrere Euro/US spec MkIV. ;) Siter Steinar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg