crezit Skrevet Desember 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2009 Hei veit ikke om dette er riktig sted å poste ,men prøver meg allikevel.. Noen som har sett den til 499 ,- ?? De annonserer den med "garmin widescreen" noen som vet hvilken Serie/modell det er snakk om? Det blir vist på tv-reklamen Takk på forhånd Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Ring først...jeg dro ned 20 minutter etter jeg så reklamen i dag og fikk vite at den var utsolgt over store deler av landet og at prisen var satt opp igjen til 999,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 Det gjelder det meste av Expert tilbud... Jeg var der to timer etter at butikkene åpnet igjen og tilbudet startet, og da var alle kjøkkenmaskinene de annonserte med borte også... :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 har tilgang på expert tilbudene i dag jeg .. som starter i morgen . hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hei veit ikke om dette er riktig sted å poste ,men prøver meg allikevel.. Noen som har sett den til 499 ,- ?? De annonserer den med "garmin widescreen" noen som vet hvilken Serie/modell det er snakk om? Det blir vist på tv-reklamen Takk på forhånd Garmin Nuvi 255W. Modellen er i widescreen. Det er også en utgående modell. Kan si at alle GPS'ene ble utsolgt i hele norge i løpet av veldig kort tid. har tilgang på expert tilbudene i dag jeg .. som starter i morgen . hehe Er det sånn at du jobber i expert? hehe Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 hehe. nei .. jeg jobber som bud. så jeg får reklamen som skal ut på mandag uka før:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 jeg sto i døra når det åpnet.De hadde 8 på lager, jeg var den første heldigvis.. jobber i butikk sjæl så veit hvor syke folk kan være ved salg:D Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 jeg sto i døra når det åpnet.De hadde 8 på lager, jeg var den første heldigvis.. jobber i butikk sjæl så veit hvor syke folk kan være ved salg:D Da kan jeg garantere deg at det var meg du kjøpte den GPS'en av. :p Hvis det var du som hadde med deg en kompis. hehe Jeg solgte 6 av de 8 GPS'ene. Sykt av Expert sitt hovedkontor å bare sende ut 8 stk når det er så bra tilbud. Men men.. De større butikkene er første pri. desverre. :scared Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg