eRn Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 MDS i sverige har jo et ganske bredt spekter av produkter.. It's Fun 2 porschen kjører jo f.eks MDS hele veien.. noen som har erfaringer med dem? bra, dårlig, middels? trenger ikke noe som rister sunn hele bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Bruk search knappen.. Ligger en diskusjon om MDS her et sted.. Trur det var en fjortiss som synes det var bra, og resten sa det motsatte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Jeg selv har faktisk en MDS 12" med dobbel magnet, 1300jallawatt 900rms 5cm slag lengde med carbon membran... Den er jeg veldig godt fornøyd med jeg... fikk den billeg, så derfor jeg har MDS. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg