DRFT-R Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 volvo og bmw er vel siste jeg ville gått får! nå må du tenke logisk! total pris av bil? Tilgjengelighet av deler? PRIS PÅ DELER? Jeg handlet komplett racing undertstell på for 10.000kr, men en kompis av meg ga 15.000kr for 2 bærearmer og 4 foringer på en volvo 240 Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 volvo og bmw er vel siste jeg ville gått får! nå må du tenke logisk! total pris av bil? Tilgjengelighet av deler? PRIS PÅ DELER? Jeg handlet komplett racing undertstell på for 10.000kr, men en kompis av meg ga 15.000kr for 2 bærearmer og 4 foringer på en volvo 240 da vil eg nu si kompisen din er lettlurt. joda tenkte nok logisk, total pris av bil og tilgjenlighet av deler og pris på deler. Men det letteste e nok og handel seg en japse i utlandet så slepp du og få en rævkjørt norsk bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg