Gå til innhold

Forza 3 Fotokonk -Avstemning avsluttet-

Ranger emnet

Krepsen80

Anbefalte innlegg

Var litt ivrig på A.H. i natt så fant ut at jeg hadde kjøpt en bil eller 2 for mye... så istedenfor å bare gi bort bilen så fant jeg ut at det var på tide å ha en fotokonk :D

Oppgaven:

Ta bilde av favoritt bilen på favoritt banen

Regler:

ikke lov å gjøre noe med bilde etter du har lastet det ned fra my forza. kun resize er lov, bilde bør ikke være for stort når man legger det ut her

vinner blir kåret av at de som er med stemmer på sine 3 favoritter (ikke lov å stemme på segselv)

Eks:

nick1

nick2

nick3

blir det få som er med velger jeg ut den beste

max 3 bilder, øverste er det som blir brukt under avstemingen, hvis man har flere favoritt biler/baner :)

Premien:

en Ferrari F430 "stock"

Dette er en bil man trenger for å fullføre spillet da det er en cup der man kun kan bruke denne :)

firstprize.jpg

Tidsfrist:

Bildene må være i denne tråden før fredag 1. januar 2010 Kl 20:00

så vil det stemmes fram til søndag 3. januar 2010 kl 20:00

lykke til :)

Vinnere:

siden det var 2 som fikk 5 stemmer hver så får begge en bil :)

RBrambo

RBrambo.jpg

xxx4

xxx4.jpg

Bil er sendt over til begge :)

Endret av Krepsen80
vinnere utlyst

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje greit å ha med i emnet hvilket spill det er snakk om? :)

kan ta det med i overskriften så folk ikke tar feil, mulig jeg glemte det. Tok det nesten som en selvfølge at folk regnet med at jeg snakket om forza 3 siden det er det eneste jeg skriver om her på forumet... :race

det er jo bare et spill som har my forza :) og har lagt inn bilde av bilen fra det spillet :)

Endret av Krepsen80
staveleifer

Sølv '00 S2000

Svart`98 ITR #1957 (solgt)

Svart Civic '92 Esi Hb (litt modda) NO go, NO show (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ta det med i overskriften så folk ikke tar feil, mulig jeg glemte det tok det nesten som en selførge at folk regnet med at jeg snakket om forza 3 siden det er det eneste jeg skriver om her på forumet... :race

det er jo bare et spill som har my forza :) og har lagt inn bilde av bilen fra det spillet :)

Det må jo sies, at nesten alle tråder på forumet handler om FM3 for tiden. :partyon: Så er det jo tidenes grommeste bilspill også!

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider