Halze Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Hei! For noen dager siden var jeg ute å kjørte, bilen var god å varm. Kjente plutselig noe hosting i motoren, så stanset den. Prøvde flere ganger å starte, men det gjekk ikke. Ventet en halvtimes tid å startet igjen, den startet da som normalt og gikk som normalt i 2-3 minutt, då hostet den og stanset igjen.. Har siden prøvd flere ganger å starte, men den har bare tatt etter det. Ett døgn senere prøvde jeg igjen, den startet, men gikk som et VELDIG ujevnt! Gikk 2-3 minutter denne gangen også, så var det stans. Har skjekket etter falskluft, men dette virker bra. Luftfilter er nytt. Tok av bensinslangen inn på filteren, å kjørte pumpen.. Frem til filteret er det iallfall bensin, å det var heller ikke noe dritt i bensinfilteret. Bensinfilter er også nytt. Ble tipset om å måle den grønne ledningen ut fra fordeler med prøvelampe, den skulle da blinke menst starter blir kjørt, noe den ikke gjorde, dette skulle tyde på at hallgiveren er defekt? Noen meninger om dette? Tips tas imot med glede! Mvh Kristoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halze Skrevet Desember 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2009 Skal nå prøve å bytte bensinpumpe en av de kommende dagene da denne støyer litt.. Glemte å nevne at dette gjelder en 89mod med 2,3 literen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Januar 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Er bilen svart ? Har du en kanne med bensin og knytter deg på med en slange så kan du eliminere at det er bensinpumpa ,og du har spart en del arbeid og penger . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halze Skrevet Januar 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2010 Bilen er svart ja.. hvorfor lurer du? Bensinpumpen ble byttet, og det var den som var synderen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Februar 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 Jeg syns jeg så deg på Jula rett før Jul.Kan ikke unngå å legge merke til sånne biler . Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg