xHenrik Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Forsatt en stund til EU-godkjenning, men kjøpte nylig en bil med begge side-rutene foran sota. Hvor stor jobb er det å få dem av? Siter 1998 Nissan Primera GT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghoooooost Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Forsatt en stund til EU-godkjenning, men kjøpte nylig en bil med begge side-rutene foran sota. Hvor stor jobb er det å få dem av? Ikke så stor. Bløt med vann på innsiden av glasset. Fest på en sort avfallsekk på hele ruten. Sett en 500w lyskaster på utsiden av ruten og la den stå en stund. Så kan du starte og dra av. Kompliter med vann samtidig du drar av filmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 eller bare ta en varme pistol. går velfig lett av! Siter 1986 Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Blir ikke det veeldig varmt på glasset med en varmepistol da? Jeg ville gått for hårføner og barberblad. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xHenrik Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Blir det bot hvis jeg blir stoppet av onkelen ? Har ikke satt meg til verks enda ;p Varmepistol for varmt for glasset? Tenkte jeg skulle gå for det alternativet. ;o Siter 1998 Nissan Primera GT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xHenrik Skrevet Januar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 jojaneijøss? Siter 1998 Nissan Primera GT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Spørs hvem onkel du møter på det;) 2 av kammeratene mine har bare måtte skrape av filmen på stedet. Hvor varmt det blir er jo spørs hvor lenge du holder den og hvor nærme ruta du holder den! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Varmepistol fungerer fint det. Bare å holde pistolen i bevegelse slik at varmen ikke blir værende på en plass. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Må nesten komme med et spørsmål her jeg også.. Vil rutene blir 100% etter å ha tatt av filmen? Eller vil det alltid sitte igjen noen rester her og der? Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Kommer an på hvor nøye du er med å fjerne filmen ;) Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2010 Kommer an på hvor nøye du er med å fjerne filmen ;) Sinnsykt nøye. Vil ikke ha sotfilmrester på siderutene foran hvis man først blir stoppet og må ta det av :p Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 hvis du skal være skikkelig nøye ... ta ut ruta og få av filmen og bruk sitrusrens eller industriclean :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg