dynaBel Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 du trenger: -et par sko -skokrem -børster 1 wax on og 1 wax off -batteridrill -1 stk skrue Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 haha, genialt! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 ble blanke som faen. skulle hatt en slik i armyen Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 ordataket "så lenge det durer er det greit" comes to mind :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 ja det duret godt det der, litt kast i kosten. monterte på øyemål Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 ja det duret godt det der, litt kast i kosten. monterte på øyemål Du må passe deg, det er faen ikke greit å få kast i kosten... Folk har dødd av slikt :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 tenkte brått koffert her ja Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Ser for meg at den har en sikkerhetsavstand på fem meter i alle retninger den djevelen der... Eller så har Kiwi en hurtigpoleringsgreie som funker greit også kan jeg fortelle :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet Desember 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2009 Tipper du satt og pussa og gnikka leeeenge, men så... "What would MacGyver do?" Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Vinkelsliper og poleringspad? :D Eventuelt, så får man vel sikkert børster til slipern også :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 (endret) reodor f: har prøvd det, dårlige greier. funkmobile: hehe, ja det var nesten slik adivass. tenkte jeg skulle kjøpe en nylonrondell, dette var mest for testing. Endret Desember 30, 2009 av dynaBel Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 det ble ikke veldig grisete med skokrem i det området du brukte den riggen din der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 overhodet ikke kermitt. brukte den på badet. men påførte kremen for hånd og tok den av med "riggen" Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 overhodet ikke kermitt. brukte den på badet. men påførte kremen for hånd og tok den av med "riggen" Du vasker ikke badet selv ser jeg... ;) Som erfaren skopusser gjennom 22 år (vi snakker i hovedsak Støvel, felt M/77), vet jeg at det spruter skokrem i hytt og pine selv ved bruk av ordinær metode. Dersom jeg var deg ville jeg ha modifisert børsten slik at den får lavere periferihastighet i forhold til kjernehastigheten. Videre er en god hovedregel at ting som skal rotere bør være runde. :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Du vasker ikke badet selv ser jeg... ;) Som erfaren skopusser gjennom 22 år (vi snakker i hovedsak Støvel, felt M/77), vet jeg at det spruter skokrem i hytt og pine selv ved bruk av ordinær metode. Dersom jeg var deg ville jeg ha modifisert børsten slik at den får lavere periferihastighet i forhold til kjernehastigheten. Videre er en god hovedregel at ting som skal rotere bør være runde. :D Second that! Eventuelt ikke så avlang som kosten du har benyttet deg av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg