Gå til innhold

Lekker bil

Ranger emnet

EiSvIn

Anbefalte innlegg

Var innom Pug for å kjøpe noen manglende biter her forrige dagen, og benyttet anledningen til å sette meg inn i en 307SW med glasstak. Fy f... En slik skulle jeg gjerne ha hatt, for en lekker bil! Bare detaljene som de små aluminiumsringene rundt instrumentene. Ahh... yummy Den som hadde hatt kroner til en slik... :(

Og kanskje en 307CC til kona...

Måtte bare få sagt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på Peugeot å jeg er helt enig.....,men en bil som er bedre enn den er.......607....den er så utrolig å kjøre.....!!:D :D

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

En i nabolaget har en 607, og han gnikker og gnur på den som om han var gift med bilen. Tidligere hadde han Volvo 850, og den fikk samme behandlig, men Peg. 607 har utvilsomt lekrere linjer selv om Volvoen sikkert var en mer solid bil.

Uansett holder jeg meg til Vovlo. Har skrudd på Fiat i hele dag, og fy faen for noe møkk (unnskyld utrykket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

607 ser bedre ut Volvo 850,that`s 4 soure!!!

Når jeg kjørte 607`n føltes det som om jeg svevde 25 cm over bakken!! :D *frysninger på ryggen*

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

607 ser bedre ut Volvo 850,that`s 4 soure!!!

Når jeg kjørte 607`n føltes det som om jeg svevde 25 cm over bakken!! :D *frysninger på ryggen*

Hvordan tror du da den nye 407'n vil bli i forrhold til den "gamle" 607'n da? Noe av det samme kanskje..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Elgen-

Hvordan tror du da den nye 407'n vil bli i forrhold til den "gamle" 607'n da? Noe av det samme kanskje..

Vanskelig å si egentlig....,607 er jo flagskipet til Peugeot å ikke minst større en 406 som 407 tar over for! Det blir sikkert en bra bil å ikke minst god å kjøre sånn som alle de nye Peugeotene er!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider