einestn Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 hei. sliter med justeringen av varmen på bilen min. uansett hvor jeg setter bryteren, enten bare vindu eller bare føtter, er det ingen ting som skjer. all luftstrøm kommer ut v vinduet og i overkroppshøyde. ingenting ned til føtterne. er det noen som har en ide om hva dette skyldes. hva jeg kan gjøre osv? håper på svar. go jul videre og godt nytt år.. Siter I don't drive fast, I just fly low... 95' Opel Omega 2,5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 De luft-spjelda er vakum-styrt. Så en vakumlekasje har du nok en plass. Bare å gå over disse vakumslanga og let etter lekasje hei. sliter med justeringen av varmen på bilen min. uansett hvor jeg setter bryteren, enten bare vindu eller bare føtter, er det ingen ting som skjer. all luftstrøm kommer ut v vinduet og i overkroppshøyde. ingenting ned til føtterne. er det noen som har en ide om hva dette skyldes. hva jeg kan gjøre osv? håper på svar. go jul videre og godt nytt år.. Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einestn Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 De luft-spjelda er vakum-styrt. Så en vakumlekasje har du nok en plass. Bare å gå over disse vakumslanga og let etter lekasje hvor er det lettest å begynne? må jeg plukke fra hverandre hele midtkonsollen? hvor sitter disse spjeldene? takk for svar Siter I don't drive fast, I just fly low... 95' Opel Omega 2,5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 kan være en vakumlekkasje i motorrommet også...er på samme system...men lekker den ikke der, så må du nok i stykker med dæsjn Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einestn Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 kan være en vakumlekkasje i motorrommet også...er på samme system...men lekker den ikke der, så må du nok i stykker med dæsjn hvor i motor rommet er denne slangen da? har x25xe.. farge på disse slangene? takk Siter I don't drive fast, I just fly low... 95' Opel Omega 2,5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet Desember 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Det er disse syltynne slangene,,,går på høyre side av innsuget sett forfra....følg disse rundt om og let etter brudd/lekasje. sorte.... Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einestn Skrevet Desember 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2009 Det er disse syltynne slangene,,,går på høyre side av innsuget sett forfra....følg disse rundt om og let etter brudd/lekasje.sorte.... takktakk:) må vell ta en titt. Siter I don't drive fast, I just fly low... 95' Opel Omega 2,5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg