Gå til innhold

Min Golf 3!:) NYE BILDER!

Ranger emnet

aysaleem

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal du ha kant felg er vel egentlig 16" med 215/40-16 det peneste.. på ultrabrede felger så du strekker dekket godt=) blir rååtøft!!

den dekkdimmen kan du bare glemme hvis du skal lavt!

på 8x16 Et rundt 10-15, sett på 195/40

9x16 så er det 205/40(max) eller 215/35 det beste..

Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline

[X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser

'74 mini cab med sinna motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er simonseffektanlegg på plass... tok et par timer å få ned det gamle og 20min å få på det nye:P.. var utroooolig enkelt å montere.. PERFEKT passform... + twister greenfilter.... ble grom og dyb lyd i den.. ikke så altfor høy... angeleyesene er på plass.. samt baklyktene... svarte tåkelys foran samt blink er på plass... begynner å komme seg.. skal få tatt av bilen så fort som mulig å legge de ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag når jeg skulle ut til bilen fant jeg noe trist noe... noen hadde visst i løpet av natta vært å knust tåkelykta og blinklyset... tenkte kanskje noen har kjørt i, men ikke no merker på fangeren.. kun lykta som er knust.. kjipt når jeg hadde satt de på for noen dager sida... så da var det å bestille nye... samtidig bestilte jeg fjernstyrt sentrallås og comeing / leaving home enhet på lyktene...

denne http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=2428

og denne

http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=774

legger ut bilder av bilen etter at jeg har satt på nye delene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

en liten update... Da var senken på plass..litt stivere dempere og 35mm senk. Kjøpte åsså felger i dag. Kjøpte disse. 205/40/16. Får de på mandag...gleeeder meg:):)

http://imagehost.vendio.com/a/23734168/aview/1232886945396_1227556001593_DOTZ_-_Mugello.jpg'

Åsså skal jeg lakkere kanalene, og leppa foran og bak i bilens farge, siden alt annet er lakkert i bilens farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
  • 1 month later...

da er noen bilder tatt..

det er som er gjort til nå:

Nye lykter rundt hele bilen

SEnk 35mm med STIVE dempere

Effektanlegg simons Catback

VR6leppe lakkert

Felger 205/40/16

ny grill