Gå til innhold

Min Octavia RS -07

Ranger emnet

stigsol

Anbefalte innlegg

Hei

har du fått tatt noe flere bilder av bremser?

har du fått tenkt noe mere på spacing bak? jeg stemmer for det ;)

Ole

Hei Ole:)

Du får si hva slags bilder av bremsene du tenkte på, så skal jeg ta bilder:)

Blir nok ikke spacere bak, da jeg har bestemt meg for at dette er siste sommersesong på disse felgene. Vil ha nye felger, men har ikke bestemt meg for hva enda. Men jeg er svak for kantfelger, det har jeg alltid vært. Jeg ønsker i så fall bredere kant bak enn foran, så det vil innebære at jeg må måle hvilket innpress jeg skal ha slik at jeg kan få kanten så langt ut som mulig. Helst på utsiden:) Hehe..

Ett annet alternativ som jeg har tenkt på er å kjøpe lettvektsfelger uten kant, men jeg er i tvil..

Subaru Impreza WRX STI 2001 Nå bremset til 400hk på hjula...

Mazda 6 2.0 2005 Familiebilen

Skoda Octavia vRS2 2006 Solgt

Audi A6 1.8TQ Avant 2001 Solgt

Skoda Octavia vRS1 2000 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kantfelger er veldig pent :) Får kantfelger på min neste helg, så da kan jeg si fra hva som går, og ikke minst, hva som ikke går ;) Bli nok mye testing med spacere etc i sommer kjenner jeg meg selv rett :)

Fin fin RS du har også :D

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kantfelger er veldig pent :) Får kantfelger på min neste helg, så da kan jeg si fra hva som går, og ikke minst, hva som ikke går ;) Bli nok mye testing med spacere etc i sommer kjenner jeg meg selv rett :)

Fin fin RS du har også :D

Takker!!

Hva slags felger skal du ha? Eller er det hemmelig? Hehe:)

Alt ser veldig bra ut foran, felgene fyller bra ut. Men bak, som det er samme innpress, så sitter felgene litt for langt inne. Jeg er veldig pirkete da, men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det blir bytte av felger neste sesong ja, da skjønner jeg at det ikke blir noe spacing, ang bilder så tenkte jeg bare litt nær bilde av felgen så jeg ser bremsene, hvis det er noe og se på da hehe.

Ole

Det kan jeg få ordnet:) Har ikke byttet skiver og klosser bak enda, det skal jeg gjøre en av de nærmeste dagene. Skal få fotografert litt da:)

Har jo boret og slissede skiver til bak også.

Skal også få vrengt av dekkene på vinterhjula (originale 17" RS), da jeg har planer om å lakke disse hvite. Tror det kan bli stilig inntil blåfargen på bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!!

Hva slags felger skal du ha? Eller er det hemmelig? Hehe:)

Alt ser veldig bra ut foran, felgene fyller bra ut. Men bak, som det er samme innpress, så sitter felgene litt for langt inne. Jeg er veldig pirkete da, men men..

Det er nok hemmelig inntil videre :) hehe.. Men kan vel si at jeg ikke har sett noen annen vag med de i heltatt :D (eller en engelsk en da :p )

Er det 8,5x19 ET 45 du har foran? :) Ja det er klassisk vag-produkter at hjula sitter smalere bak enn foran, men som trøst, så er det ganske romslig i hjulbuene bak :D viktig å få hjula årntlig ut :D

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det er det jeg har ja. Passer som sagt bra foran, men bak kunne jeg godt hatt 9,5x19 og annet innpress. Er usikker på om det er høyere eller lavere for å få felgene lenger ut..

Hva er innpress på felgene du får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Så Mr, hva blir det for bil nå da?

Hei hei, Mikael:)

Nå har jeg faktisk svikta Skoda folket litt, men har kjøpt en bil med samme forbokstav i det minste.. Har kjøpt en Impreza WRX. Så får vi se hvor lenge den holder.. Kanskje jeg må ha meg en Octavia RS igjen når neste generasjon kommer..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Mikael:)

Nå har jeg faktisk svikta Skoda folket litt, men har kjøpt en bil med samme forbokstav i det minste.. Har kjøpt en Impreza WRX. Så får vi se hvor lenge den holder.. Kanskje jeg må ha meg en Octavia RS igjen når neste generasjon kommer..?

Bare du bytter deg opp til en RS3 når den kommer så lover jeg at ikke gi deg juling :)

Gratulerer med salg og ny bil, selvom du svikter oss :D

Octavia vRS

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider