Gå til innhold

volvo truseblå 240

Ranger emnet

kenneth91

Anbefalte innlegg

da får jeg legge ut bilen min:P

set sitter 230k i den som har rulla 235k nå:P

Da jeg hentet sen satt det 5 tusen metere og to digre spredere, dem reiv jeg av og satte to bak grillen mye penere:) så har jeg lagd parklys i hovedlyktene.

den er senka og det sitter noen andre dempere på den.

DSC00202.jpg[/img]

Kom med foslag til hva mer jeg kan gjøre med den:)

Har lyst på addon front på den noen som har?:)

hvis det er noen som er flinke i photoshop lag ett bilde av bilen med noen tøffe felger trenger tips

Endret av kenneth91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kne Senk, gromme kant felger, sote rutene, så harru en tøff Volvo :)

ellers så kan du bruke de felga du har og sette på lav profil dekk og lakkere de helt hvite :) 2førrn kler det å

http://www.bcb.no har alt du trenger t volvon, vis du melder deg inn på volvo forumet så får du rabbater på bcb sia

Endret av Amundsen

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

add on, Skrape-overalt-senk, phoenix-felger og rosa metallic med rosa xenon;) så må du ha lett soting(35%) helt fram.

Ja, for da skiller den seg ut...

Sorte speilfester, original kromgrill (etter min mening), senk og felger så blir det bra vettu :) Og ikke minst ta vare på den.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

add on, Skrape-overalt-senk, phoenix-felger og rosa metallic med rosa xenon;) så må du ha lett soting(35%) helt fram.

Hvorfor Rosa xenon Anders? du ser jo faen ikkje en meter foran deg en gang på kvelden me så mye kalvin,

ser stygt ut å..

da ville jeg heler gått for 4300k eller bare sterkere halogen pærer.

og vis du hadde fått tak i snow cap, men det er vel veldi liten sjangs for å få tak i

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for da skiller den seg ut...

eeeeeeeh.. ja! Hvis du ser mange sånne rundtomkring så vil jeg gjerne høre hvor du bor, så skal jeg flytte dit.

hvite phoenix-felger er de peneste felgene på volvo 240.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eeeeeeeh.. ja! Hvis du ser mange sånne rundtomkring så vil jeg gjerne høre hvor du bor, så skal jeg flytte dit.

hvite phoenix-felger er de peneste felgene på volvo 240.

Er det ikke nok med en rosa 240 med rosa xenon (og add-on hvis jeg husker rett) i Norge da? Blir ikke bare LITT copycat heller...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenneth, nå skal du høre her:

Det ser ut som bilen din allerede er senket en del. Det er mulig dette holder. Grisesenk er ikke fint og svært lite praktisk. Min kjære bror senket sin 244 så kraftig at han ikke kom ut porten hjemme uten at det subbet, dessuten fikk han nesten ikke styreutslag. Med justerbare Sellholm-fjærbein var det heldigvis bare å skru opp etpar hakk...

Hva felger angår er turbofelger ganske ålreite, men de er vel trolig minst 2 tommer for små for ungdommen. Her får du sikkert hjelp til å photoshoppe inn noen fine felger, men etter mitt syn er 17 tommer maks av hva du bør ha.

Jeg ser det mangler noe listverk. Fiks dette! Og sørg for å holde bilen i god stand. På det vanvittig dårlige bildet du har lagt ved ser den ganske fin ut.

Let opp originalt ekstrautstyr og fall ikke i styling-fella!

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:) tar i værtfall bedre vare på den enn forigje eier:) skal ta rusta på den,

har fiksa ledningsnettet i den har dratt ut sikkert 10meter ledning ikke var til noe, bytta varmeapprat.

jeg skal ha svart grill og lakke opp alt det svarte på den.

se om det blir 60senk, også må få tak i noen 17-18felger:)

jeg syns bilen skiller seg nok ut i denne fargen så bytter ikke:P

har vurdert zenon men veit ikke helt.

hva er prisen for add on leppa forran??

det kommer bedre bilder i morra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

styling er kunn en ting jeg vil ha og det er add on leppa forran ikke noe mer for annet ser ikke pent ut.

noen som veit hvordan jeg finner ut fagre koden?

skal prøve og lage hvite instrumentskiver i dag

Hva er add on-leppe til 240 egentlig? Trodde det begrepet kun ble brukt på settet til 700 i sin tid.

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva add on er bør falle inn i hjernene til selvutnevnte mensa-medlemmer.

Add on gjør seg på volvo 240, men det er også pent uten, så trådstarter bør velge selv..men det spørs litt hvilken stil du skal ha på bilen. Hvite phoenix bør du seriøst gå for, ingen andre felger som kler 240 så bra.

Dette kommer fra en som hater plast, så da er det håp for add on;) hehe

Her har du noen, hvite phoenix, middels senk og add on, denne vant førsteprisen på et volvotreff også blant annet(den gule):

19052_2_jpg_123447e.jpg

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider