Gjest Jostein Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Har lasta ned det meste som er blitt anbefalt her oppigjennom tidene.Men nå er jeg møkk lei det meste jeg har,og trenger forfriskninger:) Alt fra gamle slagere til nye pop,rap,trance u name it;) Spesielt gamle slagere søker jeg.Prøv å kom opp med noe som ikke har vært nevnt så mangen ganger her før... Screeching Weasel - Cool Kids Slick shoes-Friday Nite Acdc-Thunderstuck Acdc-Tnt Hot Action Cop-Feva for flava +mye annet digg fra dem Dj Volume-Spirits of Yesterday summerjam 2003 remix Sibbe-Taunus Interphace-dr feelgood Initial D musikken Jimmy Eat World-Sweetness Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Yo yo gangsta rap/hip hop 2 pac & Dr Dre - California love 2 pac - Changes Jay Z - Big pimpin Jay Z & Beyonce - Bonnie & clyde 50 cent & Snoop - P.I.M.P remix G-Unit & 50 cent - Stunt 101 R Kelly - Thoia Thoing Mobb Deep - Shook ones Part II Mya - Ghetto superstar Pop: Nytt: Henviser til VG-topp 20 :) Gamle slagere/hits: Haddaway: What is love Europe: Final countdown Bon Jovi: Living on a prayer Aha - Sommer moved on Bryan Adams - Summer of 69 Diverse nytt og gammelt :): Chingy - Right thurr Chingy & Snoop & Ludacris - Holidae inn Chinge & Jermaine Dupri - Right thurr remix 2 pac & 50 Cent - Realest killaz Ludacris - Stand up Ludacris - Saturday (oooh oooh) Antiloop - Nowhere to hide Outkast - Hey ya Kevin Lyttle - Turn me on Mark Ronson & Nate Dogg - Ooh Wee remix Nelly & P Diddy & Murphy Lee - Shake ya tailfeather Snoop Dogg - Beautiful U2 - Beautiful day Nå gidder jeg ikke mer.... enjoy... ble kanskje litt vel mye ghetto.... Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 har en god en her.. som du må spelle HØØØY når du kjører sakte forbi en purk..hehe bone thugs - fuck tha police den er genial.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by The cowboy har en god en her.. som du må spelle HØØØY når du kjører sakte forbi en purk..hehe bone thugs - fuck tha police den er genial.. hehe Hehe ja,just like gis1;) Bare sleng på flere Cruise sanger,ser det var mye rap her og det er ikke helt min gate men noe går grett;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 hva syns du om country? om ja.. så vet jeg om noen brae.. som for eks: rodney carrington.. han har mange bra sanger..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Dr.Dre - Ackrite Dj Jurgen - Compiled & Mixed RBA - No Alternative The Morrighan - Remember Theme - Beverly Hills Cop Weird Al - Headline News Ihvertfall litt variert ;) ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikk Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Def Leppard har mye bra da...samt Barry White og Dr. Hook gjør susen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 gigi eier... dirty oppland er kult det og :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Hvor mange gang må det poster musikk-lister? Er vel 3-4 fra før :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by Andeeh Hvor mange gang må det poster musikk-lister? Er vel 3-4 fra før :) kommer mye musikk iløpet av noen måneder vettu... blir litt knøvlete å ta opp 1år gammal tråd og slikt (synes nå jeg) Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by duxx0 kommer mye musikk iløpet av noen måneder vettu... blir litt knøvlete å ta opp 1år gammal tråd og slikt (synes nå jeg) jupps...Og du skjønte vel når du leste topicens navn hva det gjaldt,så om du er lei musikk postene så bare la vær å lese dem.Men for de/jeg som liker å høre på musikk i bilen så vil jeg gjerne få med meg mest mulig av de gode slagerne. Def Leppard eier ja hvertfall Pour some sugar on me den dunker bra! ???-I am an indian Hot action cop-st tropez, busted, handjob Goldfinger-magaret ann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Spetakkel - Kem råkker? Spetakkel - Fame2 No doubt - Hella Good Ingenting - Passe ikje inn Bønder i kamp - Toten gangster møtherføkker er jo kul og.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by The cowboy har en god en her.. som du må spelle HØØØY når du kjører sakte forbi en purk..hehe bone thugs - fuck tha police den er genial.. hehe Husk å spill Gatas Parlament med SNUTEFAEN! -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Dette er Bilforumet.net... Musikk kan diskuteres på VG Netts diskusjonsforum 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg