beemerworld Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 har en haug av div felger og dekk + en pose med vrak og litt lakk og div ... mye photoetched deler og pluggkabler ++ mange her inne har sikkert sett noen av setta mine?? hvis noen vil kjøpe alt jeg har for 500 kr så er dette grisebillig... er photoetched deler for ca 450 og felger for 2-300... mail meg da hvis intr så kan jeg evt sende dere noen bilder.. laffelur@hotmail.com håper denne annonsen får stå ettersom det er relativt og ha den inne her på hobbyforumet Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 ingen????? Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Har du bilde av dette? Spesielt felger? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg