AndreasK Skrevet Januar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2010 http://www.tv2.no/video/?progId=312432 Jeg datt ut litt når han begynte å prate om servicemann fra Sverige, men ellers syns jeg ikke han framsto så dum og overfladisk som han ofte gjør på TV. Bra han bryr seg om annet enn koppholdere og eksosstusser, selv om jeg skulle ønske det syntes på serien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Januar 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2010 Beklager så mye, men dette er akkurat like kjipt som alt annet han foretar seg... Det er mye mulig han sier noe bra inni der, men jeg bare toner helt ut. Grunnen til det er at han har et behov for å skvise inn mest mulig ord i løpet av ti sekunders setninger. Hvis han bare hadde tatt en valium og satt seg i en stressless skulle jeg hørt på fyren i timesvis. Men når han går rundt med en energipatron i anus hver eneste gang han er på tv, mister jeg rett og slett interessen. Det blir som å høre gamle kjerringer gnåle...! Nei, vi trenger rett og slett en norsk Jeremy Clarkson tror jeg. Rolig og avslappet, og med sterke meninger! Uuuuu, han sier noe fælt om franske biler..! Wow for en tøffing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg