pettersenroar Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 kan jeg bruke samme clutch som c20let bruker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2010 det var den turboen.. olja spruter ut eksosen på turboen. kan det ha vært for mye oljetrykk? har sett flere som har tatt ut olja fra samme plass som jeg tok ut. så nå er det vel bare å sende tilbake å få overhalt den huff huff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 fant ut at det var veivhusventilasjonen som var for liten? eller kan det være noe som har gått til helvette? slutta iallefall å røyke når jeg åpna ventilasjonen mere men røyken står ut av det lille hullet på toppdekselet. kan det også være pga at jeg ikke har oljekjøler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 Du kjører vel med helt orginal veivhusventilasjon du, ikek så smart med turbo. Monter catchtank, eller kjøer vevhusventilasjonen før turbo. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Februar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2010 står på innsuget til turbo.. men har vel funnet ut at topp pakning er gåen siden det kommer eksos ut av ventilasjonshullet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 kan jeg bruke samme clutch som c20let bruker? nei er 8 bolter på svinghjulet på c20let, 6 på c20ne Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 det kan vel maskinerest.. kan man bruke c20let eller noen andre toppbolter på c20ne.. trenger noen ny bolter helst arp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet Februar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 www.protrim.no Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Februar 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2010 tok av toppen ble faktis overasket over hvor bra det så ut.. det var ikke topp pakninga som var gåen den var riktig nok blitt oval på 2 av syl. men ikke noe lekasje. bakerste cyl var en del mere nedsotet en di andre,så spekulerer enda på hva som gjør at det pøser ut damp/eksos av toppdekselet, det var dette som gjorde at oljen ble presset ut i turboen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 er det noen som har c20let stempler og råder liggende som dere skal kvitte dere med:) hvem selger stempelringer, kan jeg bruke let ringer på org stempel????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 noen som vet om noen som kan ha let stempler og råder liggende?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir0 Skrevet Februar 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2010 vet ikke om noe nå, men følg me på http://www.opelmotorsport.com/forum Dukker opp noe der av å til:) Siter Opel Omega A C20LET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 tok ut motoren i dag og tok ut stemplene... det var dårlige nyheter å finne, et stempel har knekt mellom ringene og alle stemplene var fast i kryssbolten.. så er vel bare å bestille je stempler og h profilråder med en gang :) er det foresten noen som vet hvor man får kjøpt slike små kobberhylser for å lage underspyling på stemplene?? har sett at noen har gjort dette lufter id'en om å selge bilen når stempel og råder er på plass om noen er int så bare si fra er en del som trengs å gjøres med bilen fks tenningslås er defekt lakk og karosseri har en del småbulker men er 99.9% rustfri panser er svartlakket diffen er sveisa pga den knakk/ble ødelagt understell er 100% interiør er skittent men ok trenger bare en rens den har regulerbare støtdempere bak for å dra campingvogn frontrute er byttet ca 1 mnd siden. bilen har ikke vært på vei siden da. så er det motoren som blir overhalt og man trenger vel bare megasquirt for å oppnå 250hk. om ingen er int så blir det banebil i sommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 h profilråder er på tur, tåler 600 hk sikkert nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 lakka blokka og honet syl i dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.