Gå til innhold

Omega C20SE-C20XE Turbo Banebilprosjekt.

Ranger emnet


pettersenroar

Anbefalte innlegg

  • Svar 209
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

samme gamle girkassen.. du må under bilen og løsne hele girstanga så må du kutte av øyet som sitter helt nederst på girspaken og så kan du sveise på ca 2.5 cm det skulle gjøre susen.. men pass på at det står på samme possisjon som orginalt ellers blir spaken feil..

 

kjørte ihjel toppakninga i dag :( skal prøve å få tak i cometic pakning til acr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme gamle girkassen.. du må under bilen og løsne hele girstanga så må du kutte av øyet som sitter helt nederst på girspaken og så kan du sveise på ca 2.5 cm det skulle gjøre susen.. men pass på at det står på samme possisjon som orginalt ellers blir spaken feil..

 

kjørte ihjel toppakninga i dag :( skal prøve å få tak i cometic pakning til acr..

 

går det an å gjør på B'en min også?

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg er ganske fornøyd med det :) hadde vert kjipt å ødelagt stemplene...

 

her ser dere hva som har skjedd med toppakningen lurer på om det er lurt å bytte bolter hehe

DSC01100.jpg

her er den bjynt å skli ut

DSC01101.jpg

 

det skal ikke vere så mye trykk i sylindrene at pakningen blir presset ut slik.. må være kammen som står feil og jeg har alt for mye fortenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har bilen vært noen runder rundt acr og det var jævli artig:)

ble plaget med høy tempratur og fikk ikke under 100 grader på motor. jeg fikk ikke stålpakningen så det ble satt på en orginalpakning.. den holdt ikke lenge fredags formidag var det stopp,så tili på lørdag hentet jeg stålpakningen og den holder iallefall enda:) ble og plaget med bensintrykket/pompa den klarte ikke levere nok. så bilen døde av når jeg hadde full gass:( ikke arti når man ligger bredt.. men dette var så arti at jeg tror nesten jeg må ha MER !!! ny turbo - garrett gt3071r . megasquirt. større fmic. oljekjøler type stooor. lage meg nytt grenrør i rustfitt stål. getrag 265 girkasse. 3" eksos. større dyser. 3" mellomaksling i rustfritt stål.. kw variant 2 coilover senkesett..

 

ble faktisk spurt av "trøndern" komentatoren på sommertreff om det var sant at jeg hadde lotus omega motor :) det gjikk rykter om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår