Gå til innhold

Ken Block subaru reklame

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

er det bare meg eller er det slik at det er kun her hjemme de tafatte idiota som ser opp til petter solberg?.. Ken block på verdensbasis såffall!

Petter har ingenting med subaru å gjøre fra dag en!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter Solberg kan sladde, men ikke kjøre fort, det er to vidt forskjellige ting, se bare på Mads Østberg, 99% hadde dratt av ved en slik kjørestil av de aller beste, ingen kjører så aggressivt og sidelengs som han, men han holder seg på veien, problemet er at tidene ikke er på nivå med de aller beste, selv om det selvsagt går mer enn fort nok;) Loeb er det stikk motsatte, kjører ikke spesielt aggressivt, men effektivt!

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cab

Petter Solberg kan sladde, men ikke kjøre fort, det er to vidt forskjellige ting, se bare på Mads Østberg, 99% hadde dratt av ved en slik kjørestil av de aller beste, ingen kjører så aggressivt og sidelengs som han, men han holder seg på veien, problemet er at tidene ikke er på nivå med de aller beste, selv om det selvsagt går mer enn fort nok;) Loeb er det stikk motsatte, kjører ikke spesielt aggressivt, men effektivt!

Nå er du vel på tur?.

Solberg kan OVERHODET ikke sladde! han kjører spor, men klarer overhodet ikke å holde med teten! hjelper ikke å si at han BARE er 1min og 20sec bak lederen og dermed på 5 plass! det er en hel uke unna palleplassen!

Østberg kjører ikke spesielt aggressivt, men stabilt og stilrent.. fortsatt langt unna teten!

Loeb er bare perfeksjonisme bak ratt! så enkelt er det!

Han kjører utrolig stabilt og teknisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cab

Nå er du vel på tur?.

Solberg kan OVERHODET ikke sladde! han kjører spor, men klarer overhodet ikke å holde med teten! hjelper ikke å si at han BARE er 1min og 20sec bak lederen og dermed på 5 plass! det er en hel uke unna palleplassen!

Østberg kjører ikke spesielt aggressivt, men stabilt og stilrent.. fortsatt langt unna teten!

Loeb er bare perfeksjonisme bak ratt! så enkelt er det!

Han kjører utrolig stabilt og teknisk!!

du må gi deg med bønnerøyking og argumentering fra sofaen, har filmer som beviser det jeg sier og det holder å ta en liten tur ut i rallyløypa så ser du fort at jeg har rett, Solberg kan sladde med 4x4 jo, var ingen som sladda som han på solberg motorshow i hvertfall, men det nytter ikke å opplyse deg om noe som helst, du er jo trossalt bedre enn dem alle, bare for å opplyse det så kjenner jeg folk som hadde tatt deg i revers, fordi de ikke har noe som helst sperrer, du klarer jo ikke å holde bilen i 110 på veien på vinterføre, mens her i området er det klovner som ligger i bra sladd i 160 med original volvo 240;) Jeg vil gjerne se den som har kontroll og fart/drifting som Mads Østberg på Smådøla-etappa i Numedalsrally, anbefaler folk å se den innboard-filmen av han Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så. kenny from the block (ref, captain slow) kjører vel ford nå:D.. WRC ble det på han og så får vi se hva som skjer :D

Bare sånn for og dra tråden HELT off topic, kom over denne videoen her her om dagen da jeg drev og surfa etter videoer tatt med maken kamera som jeg har bestilt.. camera med bedre film /lyd kvalitet til prisen skal du F... meg lete lenge etter, 150$ duger akkurat passe til random filming og morro..

ja poenget var vel at ken block dukker opp i videoen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok king of bullshit! da sier vi at du har rett! petter solberg slædder..lenge leve kongen

Når det gjelder kjøringa mi tror jeg du vet svært lite om! Uten at jeg skal uttale meg no mere om det, kan du heller spørre noen som har vært med på grisekjøring sammen med meg. enten det er snø eller tørt

Endret av DRFT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så. kenny from the block (ref, captain slow) kjører vel ford nå:D.. WRC ble det på han og så får vi se hva som skjer :D

Bare sånn for og dra tråden HELT off topic, kom over denne videoen her her om dagen da jeg drev og surfa etter videoer tatt med maken kamera som jeg har bestilt.. camera med bedre film /lyd kvalitet til prisen skal du F... meg lete lenge etter, 150$ duger akkurat passe til random filming og morro..

ja poenget var vel at ken block dukker opp i videoen..

Ikke gjør det!kjøp deg heller HERO HD Pro kamera!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter har hatt dårlig bil i forhold til Loeb helt siden Petter tok Vm tittelen..

Begge 2 kjører fine linjer. Gir mest hastighet. Loeb har vært en bedre sjåfør.. Men Petter gruser fortsatt alle i Norge hvis han skulle stille i Rally NM..

Mcrae var en som kunne å sladde og havnet vel mest i skauen av alle 3. Mcrae har alikevel en enorm heltestatus..

Ken Block er flink i sine videoer.. Men hvordan en ev wrc kariere blir er noen annet..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten! du viser igjen til svada. den dagen du kan vise meg et videoklipp av en original volvo 240 som slædder i 160! skal jeg kjøpe deg en impreza!

den bilen klarer ikke å komme opp i 160 om du hadde herifra til verdens ende å kjørepå enda mindreslædde iden farta! aner du hvor mye krefter som skal til for å holde en bil kontrollert over lange svinger i denfarta? nemlig! du har aldri hatt hjulslipp i 160! og da snakker jeg reell hastighet! ikke farte du har på hjula dine når du EGENTLIG ligger i 70!!

idiot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petter har hatt dårlig bil i forhold til Loeb helt siden Petter tok Vm tittelen..

Begge 2 kjører fine linjer. Gir mest hastighet. Loeb har vært en bedre sjåfør.. Men Petter gruser fortsatt alle i Norge hvis han skulle stille i Rally NM..

Mcrae var en som kunne å sladde og havnet vel mest i skauen av alle 3. Mcrae har alikevel en enorm heltestatus..

Ken Block er flink i sine videoer.. Men hvordan en ev wrc kariere blir er noen annet..

vel jo ja, enig med mcrae, men når det gjelder slædding og spesiell kjørestil avtypen applaus, vil jeg heller hendvise til Gigi Galli;)

Mcrae var bare gjærn i huet! selv om han var skilled kjørte han heller godt over evne fordi han trodde det skulle gå...:)

satan å mange wrc forden som strøk med i hans eie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår