Gå til innhold

Motoren bare slukker!! Hjelp!

Ranger emnet

Marianne89

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om olja var svart var det VÆRTFALL ikke bremsevæske!

Nå må du lære deg å ikke stole for mye på alt som blir sagt frøken.

det kam i grunn være at du kanskje lekker litt olje fra topdeksel pakninga, eventuelt rundt bånnpanna. slikt er helt vanlig om det bare var par dråper.

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, men mye hjelper å bare ha bilen INN på verkstedet så det får varme...:)

Vært borti mye folk som har sendt biler til verksted for å feilsøke noe som igrunn var et fryseproblem;) bilen tinte seg, de fant aldri ut av problemet, og bilen funka som før;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåjah frøken, nå har jeg en større garasje enn hele familien din til sammen, så det tror jeg nok ikke;)

EKSLUSIVT!?.. hva er så ekslusivt med en passat? haha.. jeg ville når som helst gått for en skoda octavia heller

Litt pussig at en jeg hadde besøk av nå snakket om en Scoda Octavia som det bare var trøbbel med. 07 ell 08 modell som har gått 30.000, og der hadde begge hjul lagrene gått, + drivledd, og var masse galt med den. Og at bilen aldri ble varm, og at man ikke fant feilen.

På samme sted har de en 06 modell passat stv, som det ikke er noe tull med.

Passaten er en bil med høy komfort standard, og jeg elsker å kjøre den!

Men nå er jo ikke det her en "disse ned passat tråd" Du kan heller la vær og skrive i den med mindre du har noe å skrive som er relatert til trådemnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drift-r har et poeng.. Kjører selv E6 fra Jessheim-Oslo hver dag. Og det står mange produkter fra Vag konsernet langs veien der :)

Gode sko er og foretrekke

Kanskje ikke så rart..? VAG er mange forskjellige merker. Skoda, Audi, Volkswagen, Seat, Porsche, Lamborghini, Bugatti og Bentley. Under disse så finnes det igjen ENDEL biltyper.

Bare Volkswagen alene har over 20 biltyper. Kanskje ikke så rart at du ofte ser en VAG.................?

Lenke til kommentar
Del på andre sider