Rockford Seat Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by HP-Invent Jeg har en Pioneer MP3 spiller 1 mnd gammel. Har tenkt å la forsterkeren drive de nye høytalerene jag skal kjøpe og spilleren drive de orginale, eventuelt kjøpe nye av de oxo. Så har jeg jo forsterker og 2 x 8 subwoofer da. Hva er coaxiale? Da hadde jeg latt den forsterkeren ligge i ett skap eller noe, og brukt spillerens innebygde. Coaksiale høyttalere er som de som det er linket til over her fra MB Quart. Da sitter det en diskant inne i midten av høyttaleren. Dette er da en to veis høyttaler. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 jeg er i omtrent samme situasjonen som hp-invent. Jeg var innom mekk på laksevåg i dag og der ble jeg anbefalt å bruke pengene på et fronsett i stedet for å lage masse lyd bak i første omgang. F.esk diskant foran og høytalere i dørene. Hvor kan en få kjøpt spacere som en kan skru inn i døren slik at en slipper å gjøre noe særlig inngrep i dørpanelet? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Originally posted by Italiano power Hvor kan en få kjøpt spacere som en kan skru inn i døren slik at en slipper å gjøre noe særlig inngrep i dørpanelet? Enhver velassortert bilstereosjappe vil kunne levere deg avstandsringer i enten MDF, tre eller plast....MDF er definitivt å foretrekke :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Måtte bare....14,4 volt*5 A som denne max kan trekke...=72 watt max den kan trekke...(hvor kom disse 200 inn) Si en virknigs grad på 50% =ca 36 watt til å rokke bilen med... Så du ikke at det var en klasse D forsterker? Da er virkningsgraden minst 70%. Da gir den jo gode 50w!! hahahaha:D :D Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Sint sak dette der da...... :yak: flushit Eller? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg