DamagedMGS Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Hei! Noen som veit om det går ann å bare bytte glasse på baklykta til audi 80, 1990? evt. Noen som selger lykter? Får vel bare kjøpt par, og de orginale er jo kjedelig, så hvis noen har noe som ser bra ut til rødt så vis gjerne bilder:) TAKK! Siter Nissan king cab 1984 Honda Civic 1994 Audi 80 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 http://sites.internet.lu/folders/customautocraft/typeB3-B4_80_90_S2_RS2.htm Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DamagedMGS Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Tusen takk Siter Nissan king cab 1984 Honda Civic 1994 Audi 80 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DamagedMGS Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 Hallo! Er jo bare kjedelig baklykter til audi 80, får mann ikke tak i noe diode lykter eller noe? Noen skikkelig freshe lykter Siter Nissan king cab 1984 Honda Civic 1994 Audi 80 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 kjøp sota baklykter på norskbildelsenter.no da :D Eller så kan du flytte skiltet ned på fangeren, og legge refleksplate mellom baklysa, det blir fresht ! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 De selger noen ufyselige greier på autospar, bilde under. Personlig synes jeg røde eller sorte originale baklykter er fint, alt etter fargen på bilen. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DamagedMGS Skrevet Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2010 Hehe, ja altså er bare jeg har knallrød audi 80.. Synes ikke orange blinkers erno kult og sliter litt med å finne ut hva som passer, fargen min er litt for lys for svart, og for rød for rød lykter:P kanskje bare jeg som er vanskelig med meg selv, men hadde vært kult med noe som ikke alle andre har:) Siter Nissan king cab 1984 Honda Civic 1994 Audi 80 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg