Gå til innhold

styling fra migatuning.com?

Ranger emnet

zr900turbo

Anbefalte innlegg

Har faktisk sett litt på bilder av en god del omega b med styling, og ser faktisk at senk, annen grill, skikkelige felger (brock b1 er drømmen), Svarte angeleyes , og lakket helt svart inkl lister og plast. Tror dette hadde vært nokk faktisk. Noen som vet hvor mye lakk jeg trenger for en hel omega b sedan inkl lister og plast? Får gjort selve jobben gratis :)

Noe slikt :)

314_2167230_10_full.jpg

Endret av zr900turbo

Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk sett litt på bilder av en god del omega b med styling, og ser faktisk at senk, annen grill, skikkelige felger (brock b1 er drømmen), Svarte angeleyes , og lakket helt svart inkl lister og plast. Tror dette hadde vært nokk faktisk. Noen som vet hvor mye lakk jeg trenger for en hel omega b sedan inkl lister og plast? Får gjort selve jobben gratis :)

Noe slikt :)

314_2167230_10_full.jpg

den bilen på bildet ser ut som en Cadillac Catera (samme karosseri som OmegaB) Men uansett, du kjøper ikke den stylinga fra Miga tuning, da kan du likså godt gi bort bilen :P

Endret av Tivoliterror

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg nye lykter og nye skilter så blir den pen :)

Vurderer lykte senkere på min nå.

Nye skilter gjør seg veldigt og koster typ max 100kr ? altså plast skilter

Nye lykter og lykte senkere skal jeg ha, men siden bilen blir helt svart så er jeg så sinnsykt usikker på om jeg skal ha svarte eller blanke lykter :S

Nye skilter har jeg faktisk ikke tenkt på :P

Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ser litt rundt på forumet så er det mange som har tatt svarte lykter på sine Omega B og det er en grunn til det, det passer så sinnsykt godt til den bilen, men du skal jo ha bilen svart lakkert (?) så kanskje det passer bedre med hvite lykter, tenk på det etter lakkering ^^

og hvis du skal ha de nye plast skiltene, så må du ha sånne plast skilt "beholdere" også.

88 Volvo 745 B230k Bruksbil

92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent

82 Lada 1500 21023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅ ikke.. kan borre i skiltet, men ekke like pent..

sett svart omega med både chrome og svarte linselykter, jeg ville valgt svart, om du ikke skal ha chrom felger, da gir det bilen veldig clean look som fort kan se ganske ond ut. kan bli drit tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider