Auda Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Eller damer på alle 4! :D Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Smak og behag.. Syns det er gøyere med RWD.. Kommer jo inn i svingen i 3de giret og får rumpa ut, pumpe gassen og holde sladden lenge til bilen retter seg opp.. like gøy har man det ikke med FWD... ender bare med at man kræsjer på alt som finnes.. Quattro er sikkert gøy og slædde med i høyhastighet og, Jeg overlater det til Mr.Quattrofuhrer AUDA:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Viking067 skrev: Da har jeg hatt det utroligt morsomt... :D *I beste Facebook-stil* *LIKER* ___ Tykkjer denne tråden har falle frå såpass mykje at det ikkje er så veldig mykje meir å ta alvorleg i denne tråden.. Alt til sitt bruk, ingen vert samde uansett.. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 likar alle tre, venstrebremsing(skrenseteknikk med fwd uten brekket) er moro, rwd er moro da man kan holde lange sladder selv på sletter og veldig slake svinger.. 4x4 er moro ved brutal drifting, men det har jeg ikke kjørt nok til at jeg får til bra enda.. så derfor håper jeg på å få solgt bilen slik at jeg kan kjøpe patrol med større dekk, slik at jeg kan herje den så grenseløst i stykker ute i villmarka her:) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 SprinterTuning skrev: Smak og behag.. Syns det er gøyere med RWD.. Kommer jo inn i svingen i 3de giret og får rumpa ut, pumpe gassen og holde sladden lenge til bilen retter seg opp.. like gøy har man det ikke med FWD... ender bare med at man kræsjer på alt som finnes.. Quattro er sikkert gøy og slædde med i høyhastighet og, Jeg overlater det til Mr.Quattrofuhrer AUDA:) Du har det ikke like gøy med en FWD. Om det ender med at du kræsjer i alt så feiler du :P Sikkert bare meg, men RWD var morsomt i 2 måneder på vinteren, etter det gikk jeg bare lei. Alt i alt er det vel bare meg som begynner å bli "voksen". Litt leking er alltids morsomt, men ikke hele tiden. Da man i tillegg har unger i baksete meste av tiden blir det sjeldent man får leke litt. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 For vanlig bruk så spiller det ingen rolle om man har FWD, RWD eller 4WD. Har man en Hytte eller et sted man drar til om vinteren som man ikke kommer seg opp uten en bra 4WD, så sier det seg selv at man må ha det. Ellers så spiller det ingen rolle om om han har en FWD, RWD eller 4WD hvis man skal bruke den litt hardt på veien uten å dra på bane. Kjører selv en Celica og lærer du å kjenne bilen din, så kjører fint fort nok til å havne i fengsel hvis du vil. Og helt ærlig, så hadde jeg kjøpt en RWD eller 4WD som en vinterbil for å ha det litt moro hvis man ønsker det. En Chevrolet Blazer f.eks er sikkert en genial vinterbil. Så sparer man god bilen for salta veier, uansett om det er en FWD, RWD eller 4WD. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Suv med 4wd der den nye konebilen, sånn at kona kommer opp den lille kneika som er opp til -hytten på fjellet- Opp den kneika er det nybrøyta, varmekabler og fint sommerføre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 LLH skrev: Opp den kneika er det nybrøyta, varmekabler og fint sommerføre... Audaføre! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 SprinterTuning skrev: like gøy har man det ikke med FWD... ender bare med at man kræsjer på alt som finnes.. Denne påstanden gjelder bare hvis man ikke kan å kjøre bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midtibushen Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 å ha en framhjulstrekker er jo rene selvmords bila. hvis man kjører ut fra ett kryss mens man svinger, å uheldigvis er litt for hard på gassen og at veien kanskje er litt sporete, er det stor sjangse for at du kan miste grepet på rattet å havne i motsatt kjørerettning. det skjedde med meg, å holdt på å treffe en lastebil front mot front. Så jeg vil si at bakhjulstrekker er best. ivertfall tryggest. Å mye , mye artigere. Siter Mitsubishi Carisma 1,8 GDI 1997 Mod Volvo 240 DL 2,0 1985 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Slike påstander, som den over her, vitner bare om manglende kjøreferdigheter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Midtibushen Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Erik Braseth skrev: Slike påstander, som den over her, vitner bare om manglende kjøreferdigheter. du har en framhjulstrekker ikke sant? har kjørt framhjulstrekker i 4 år nu, å det er det verste jeg noen gang har kjørt. når man kjøre om vinteren og begynner å spinne, å det ene dekket begynner å ta tak, så slipper det dekket å det neste begynner å ta tak. prøv det når det går fortere, det blir vanskelig å holde rattet da. de nyere bilene har sikkert noe som regulere sånn at det ikke skal røkke i rattet på den måten. men sånn er det ikke på min bil. Siter Mitsubishi Carisma 1,8 GDI 1997 Mod Volvo 240 DL 2,0 1985 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Midtibushen skrev: du har en framhjulstrekker ikke sant? Helt korrekt, det er ikke sant. Jeg har bil med turbomotor, manuelt gir og bakaksling med diffbrems. De 4-5 siste årene har jeg bare hatt bakhjulstrekkere. Har kjørt mange forhjulstrekkere også, og dersom man vet at bilen trekker på forhjulene og skjønner hva dette innebærer så må man være ganske fjern for å rote seg opp i slike livsfarlige situasjoner du tydeligvis havner i ganske ofte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Midtibushen skrev: å ha en framhjulstrekker er jo rene selvmords bila. hvis man kjører ut fra ett kryss mens man svinger, å uheldigvis er litt for hard på gassen og at veien kanskje er litt sporete, er det stor sjangse for at du kan miste grepet på rattet å havne i motsatt kjørerettning. det skjedde med meg, å holdt på å treffe en lastebil front mot front. Så jeg vil si at bakhjulstrekker er best. ivertfall tryggest. Å mye , mye artigere. Det du prøver å si, er at du er en dårlig sjåfør. 0 logikk i det du sier her. Tror du virkelig så mange bilprodusenter hadde laget fremhjulsdrevet biler hvis det var mindre sikkert en bakhjulsdrevet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Mange som ikke er ferdige på trafikkskolen enda skjønner jeg.. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.