_eSOo_ Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Her kan alle poste motgangen eller noe de er frustrert over dag for dag :partyon: Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 idag har jeg krangla med minnekortet og kameraet .... holder på å pælme hele driten ut vinduet :( skulle ned på rommet å slappe av litt men neida... da jeg slo på lyset gikk jo såklart den jævla pæra og nå klikka pcen.. Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 var ferdig på jobb, trodde jeg, men så kom det en et halvt minutt før stengetid og drøyde i et kvarter. Hate it Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Januar 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2010 Er litt frustrert over at jeg ikke får kjøp mæ monoblock felger, med 10" bredde til mærsja :(, å at jeg ikke har no førerkort for øyeblikket. Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 kjenner jeg hater pcen ....... møkka maskina er helt på tryne, og hater fryste dører :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 ...og hater fryste dører :D Da burde du ikke kjøpt V.A.G... de klarer jo ikke å lage dører som funker i vinterhalvåret.Rart, i og med at stort sett alle andre bilprodusenter klarer det. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Da burde du ikke kjøpt V.A.G... de klarer jo ikke å lage dører som funker i vinterhalvåret.Rart, i og med at stort sett alle andre bilprodusenter klarer det. hehe, Mercedes som er tingen! sprintern blir gjerne vaska i -20, dagen derpå er det bare å åpne døra og gå inn:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne89 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Ikke noe problem med fryste dører på min VAG iallefall :p På min gamle hyumdai derimot var fryste dører mer regel enn unntak til tider, hehe!! Men var ganske oppgitt igår da bilen min nektet å gå på tomgang. Men var en ødelagt vakumslange som var årsaken så fikk den bytta og bilen går som ei klokke igjen! Hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Da burde du ikke kjøpt V.A.G... de klarer jo ikke å lage dører som funker i vinterhalvåret.Rart, i og med at stort sett alle andre bilprodusenter klarer det. første gangen det har skjedd hittil :) men corollan til mor den er ett helvete .... bare det melder minus fryser dritten :hmmmmmmmmm: kanke si at toyota arbeidsbilen er så bra heller ... fryste skyvedører er luxus som håndtverker :cab Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 (endret) Huff, mandag og skule i morgon, muntleg framføring i norsk og praktiske prøve i verksted (fresing, dreiing, og ein annan oppgave). Og 13/1 10 må eg slite med muntleg framføring i engelsk. :( Endret Januar 3, 2010 av Actros 8x8 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 tipper du fikser det jeg :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 jeg er BLAKK! Og da mener jeg blakk!!! :( Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Fyra opp Xboxen her, fikk spilt i kanskje 2min før det sa pang i tv og skjermen ble svart:fuckme2: Er nok siste gang jeg kjøper tv fra Komplett, er så usannsynlig tungvint å sende en plasma-tv i retur:( Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Skrudde på dama sin bærbare pc for å få ordnet hengslene til skjermen som ikke ville lukke seg ordentlig. Limte og greier og alt fungerte flott. Dagen etterpå slår frøkna på pcen og skjermen er helt svart. Flotte greier.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 jeg er BLAKK! Og da mener jeg blakk!!! :( Har 12 kr. og leve for;) Tippa eg overgår deg;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg