merce-123 Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Du får traktor med BE klar over det, skal ta den etterhvert;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Frustrert over at årstiden som jeg ikke kan fordra absolutt skal være den som varer lengst av alle årstidene vi har.. Er det ikke sommer snart?? Utålmodig etter å få gjort div ting med bilene mine jeg nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 drit lei han derre RDL på forumet her ass! makan te klovn! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Er frustrert over at det er meldt ned mot -30 her nå til uka, og at jeg som selvsagt ikke har lappen må vente på en alltid like forsinka buss. Jeg liker ikke at Top Gear ikke kan lage mer enn 7 episoder per sesong, for det gjør at det blir enda kjedeligere å sitte mutters alene inne. Man får jo ikke gjort noe ute uten at man fryser ihjel... Enkleste ting i verden det, å klage.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 drit lei han derre RDL på forumet her ass! Sjæl ass! Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Er bittelitt lei nå av å være avhengig av å ha vanntillførsel på jobb nå i denne årstiden. I sammenheng med dette ble jeg jævla frustrert over at temperatueren her i Fredrikstad sank så herlig mye som den gjorde så fort det ble mørk. Og er DRITT lei av å ha Vegvesenet som bygherre! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 KULDE. Det er absolutt det værste jeg vet. Og kaldere skal det bli Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 hater å våkne på morran med lavt blodtrykk og stram underbukse og ikke ha noen å tømme seg på! DET er dritt!!! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hvorfor det, om jeg tør spørre? Kjører du aviser eller? laangt ifra avis! kjører ikke det Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 hater å våkne på morran med lavt blodtrykk og stram underbukse og ikke ha noen å tømme seg på! DET er dritt!!! hehe, er kjipt..kald blod, lavt blodtrykk gå ut å fryse seg ihjel..:P bilen er verre hehe Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 klar over det, skal ta den etterhvert;) Då kan du ikkje kjøre traktor med større tillatt totalvekt enn 25 tonn. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi93 Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 verste jeg vet er å ha uflaks, noe jeg har JÆVLIG mye av for tiden!!!!!! Siter 75 mercedes 280se w116 87 Mercedes 260 se w126 99 Skoda felicia pickup "My 1989 Mercedes-Benz is powered by The Mercedes-Benz M103 engine, has 200,000 miles on it and I still think I will die before it does." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 han kjører tyrkiske slektninger over grensa Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 han kjører tyrkiske slektninger over grensa hehehe, den var dagens! gjetta riktig og robert!:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hisap Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Då kan du ikkje kjøre traktor med større tillatt totalvekt enn 25 tonn. Hvor ofte får man behov for å måtte kjøre traktor / henger som tilsammen kommer over 25tonn? Skal du ha en traktor som går fortere en 40 og har tatt lappen etter 2006 må du ha C evt CE med henger. Siter '09 Toyota Hilux 3.0 D-Cab SR+ '09 Can-Am Outlander MAX 800 XT '09 Yamaha YFM350R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg