max corolla Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 jeg er så heldig at jeg klarde å rive ned den eksterne harddisken med 203g med musikk,, 90g filmer og alle bildene jeg å fruen har tatt di siste 4 årene, får ikke kontakt med pc`n står det................. faen..... olsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Det er idiotisk at me får mindre tilskudd her enn andre plasser i landet. Me får bare halvparten av det dei får andre plasser. http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/jaeren/1.7129746 :deng:angry:angry2 Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 (endret) Er så jævelig irritert over at de stengte storgata igjen.. Ikkje at je råner mye, Men råning har vel vært en stor del av notodden i lang tid her snakker vi folk som er 60 år, Nå som råna den tia dem var 18 år Det er det purken bruker tia på nå framover å holde oss vekk fra byn -.- Det er det dem prioriterer her på Notodden Endret Januar 30, 2011 av Amundsen Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Kl 11:30 på en lørdags kveld.. Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asbjørn Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 bytta topp og toppakning på diesel-omegaen min for litt sia, ett av delene var gåent, så bytta begge. var i første omgang jævli trangt når dei skal putte ein bmw 525td motor nedi ein opel, men det var jo greit det, så lenge den blei i orden. fekk ihop alt og starta opp og då kom det ei jævli banking frå motoren. kjempearti det..!! viste seg at det var ei dyse som var tett, så skrudde opp dysa og då viste det seg at gjengane nedi toppen var nesten heilt ødelagte!! fakeren og for noke SJIT!! kunne risikere å bytte topp igjen. prøvde å gjenge opp igjen i toppen, men det blei jo selfølgeli litt skjeivt så fekk ikkje dysa heilt ned... så med hjelp av litt jalla mekk, dvs sliping av dysespiss, og oppigjenn gjenging og herjing så fekk eg nedi dysa, men der pipler litt rundt dysa. Har slutta å piple litt, så håpar det soter seg til! :) hehehe men fy faen, då eg fant ut gjengane var herpa var det ikkje mykje positivt her i livet :P Siter Opel Omega B TD Volvo 945Turbo - b230ft - solgt 1990 Volvo 240GL - solgt 1987 Volvo 245 Delebil Mekaniker ved TruckNor Stryn. Volvo last og buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2011 Hullete veier og ujevn asfalt. :fuckme2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madskk Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Enda mer snø!! Nå er det på tide å få bort den driten!! Siter "Du er ikke full hvis du klarer å ligge på gulvet uten å holde deg fast" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Enda mer snø!! Nå er det på tide å få bort den driten!! Nå er det på tide å måke bort den driten. Men skal man det så må man gjøre det selv. For staten har ikke nok penger til å måke veien. Eller vedlikeholde dem for den slags skyld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 (endret) FY FAEN! Starta Uka med å bli rygga på og sjaføren stakk a, fikk en tlf fra et "vitne" som så hendelsen og tok regnr på kjerringa og søkte så opp regnret mitt og ringte meg og fortalte alt(regnr til hun som stakk a) og at han ville være vitne ved en eventuel sak. Så fikk tak i kjerringa og hun dekker alt. TAKK FOR AT DET FINNES NOEN ÆRELIGE FOLK!!! :D:D:D SÅÅÅÅ!()"(/#/!( I DAG..FAEN!=?!"=#!"# Det måtte bli min jomfrutur med å være den skyldige.. Glatt og snøette som det er nå + Sol i trynet...sto en bil der visst..Whoops :O Blir vist ny sidekjerm, blink og kanskje front fanger..værste er det at det er min feil og stoltheten ble punktert...herregud så flaut :S Forige uke kjørte jeg rett inn i en teknisk der det hoppa 8 svartkledde med refleks vest som slo henda sammen og "Nå skal vi kose oss" så det ble det teknisk den .15 også ..min tid fortiden haha! Sånn starta jeg Lørdagen...GOD HELG A FOLKENS! Sorry men når jeg endelig så det var en "TØM&RØM" tråd..så måtte jeg få syte litt haha:) -Jarl Endret Februar 12, 2011 av Jalli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amundsen Skrevet Februar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2011 Uff hater å være fyllesjuk første gang på lenge je har blitt så dårlig som nå og ikkje huske en drit fra i går er ikkje no morro, mista tlf å :'( Siter Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil) Volvo 850 Se 94 (Solgt) Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka) Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 hahahaha .......... nedturen som ikke er stor, blei så mett at jeg blei svimmel igår :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Starta for 3 mnd siden at jeg kjøpte en billig audi 90 med gåen girkasse. Fikk samlet noen kamerater for å hjelpe til med å bytte. Tok vel 3 dager å bytte, men så gjenstod eukontrollen. Satt den på verksted for å fikse feilene til eu samt kikke over drivverk at jeg ikke hadde gjort noe feil. Verksted-besøket tok litt lengre tid enn jeg trudde, men jeg var veldig fornøyd med arbeidet deres. Regningen på 12 400,- var heller ikke feil, de byttet div bremserør, skiver, klosser, blinklytglass bak og ett blinklys foran. Jeg startet opp bilen for første gang i mitt eie. Jeg kjørte rett hjem å tegna forsikring på bilen. Dagen etter, på vei til skolen, ville ikke bilen gå. Gjett hva som skjedde.. GIRKASSA GIKK !!!! Jeg ringte falck som opplyste meg om en egenanndel på 500,- for å få bilen fraktet hjem. Men da jeg kom hjem, hadde forsikringa fått hørt dette, og sa at det ikke går på forsikring før jeg har skrevet under på noe.. ER DET FAENMEG MULIG ????? IKKE RART JEG ER SUR ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 kjiiiipt Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 Er så forbanna lei av å stå opp klokka 5 i helgene!!! Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre88 Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 er DRITT lei snø og kulde faenskap nå!!!!!! haaaaaaaaater at jeg må opp kl 05 alle fuckings hverdager....... og alle de fittene der ute som faen ikke kan kjøre bil!!! jeg kunne drept dere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg