Gå til innhold

Ascona bilcross bil

Ranger emnet


Robern

Anbefalte innlegg

Er ofte skliplater og slikt kommer iveien for å feste de midt på traversen. Men, er ikke værre enn å få tak i ett passe langt rundtjern å forme det til slik så det passer greit å få festa på ene sida av traversen isåfall og ut mot der det skal være i følge den store klokeboken. Men, har du ikke skliplate så er det bare å lage til no akkurat der det måtte passe deg. Men, når man bygger bilcrossbil må man ha litt i bakhodet hvordan den bilen sannsyneligvis kommer til å se ut etter ett par løp.. Prøv å lag tauekrok etc slik att det skal mye til for att den kan skade vitale deler ellers på bilen ved en smell. :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt en Ascona jeg har tatt sjansen på å taue noe sted i en rammevange, værtfall... Hehe

Måtte vært på ett nogenlunde nybygg med påsveisa forsterkninger isåfall, skulle jeg festa det der. Har hatt noen Ascona A/B/Kadett C innom her, og rammevangene er somregel sorgens kapittel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bilcrossbiler av litt eldre årgang er stort sett biler som har blitt reddet fra hugging. Slike biler som blir hugd av "mannen i gata" går til huggern somregel inntakt og uten att så mye som en skrue er tatt av. Bilcrossbiler ribbes, og deler som er i orden og som ikke har noen funksjon for bilcrossbruk, selges videre til folk som prøver å holde veibilene i stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår