Zendora Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Heisann! de som har lest på prosjektet mitt, vet at jeg har kjøpt plasmaskiver til bilen. å disse skulle jeg sette i igår. det gikk no ganske greit, tok strøm fra sigarett tenneren;) funka bra da:D men så er det jo det at etter eg satte det på plass igjen, så er det noen av viserne som ikke funka helt:( kmtelleren ligg på LANGT under 0, og samme med turtelleren!:( når motoren er kald, hopper å danser turtelleren, og vil ikke vise en drit skikkelig. å kmviser viser ingenting. men så snart motoren runder 80grader, funker begge deler, men kmtelleren viser sikkert 20 under hva eg kjører!:( dårlig kontakt eller hva? hva skal jeg gjøre for å fikse??? hjelp??? Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Ta ut speedo igjen.. Vri nålene til bunn (dvs så langt at de stritter litt imot), så tar du av nålene, deretter setter du de på igjen bare denne gang i maks stilling (du trenger ikke maks bare ikke sett de på 0/bunnen) og når du setter nålene på igjen passer du på at du ikke dytter de for langt ned (vist de blir dyttet for langt ned kan de ha problemer med å bevege seg, for da vil de bare subbe i plasmaskivene) så dytter du nålene til de står på 0(de vil jo stritte litt imot, men det er hele poenget for da kommer de der du setter nåla) og prøver igjen. Vist du har gjort det slik kan jeg ikke hjelpe deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 det har eg ikke!:O lyst å gjøre det på min?!:D eg orke ikke ta ut hele drite no:( men må få fiksa da te eg får att lappen... Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Hehe ja da har du litt å gjøre :) Kan desverre ikke hjelpe deg da jeg bor nede i sør :P Det er ikke stress å ut med speedo om du kan det, men de første gangene er det litt arbeid :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 http://www.club-vaux.com/showthread.php?t=384 slik du mente? Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 jeg kan ikke se det da jeg ikke er registrert der... Men sett nålene ned som denne til høyre Så "tvinger" du nåla ned til 0 (som pila viser) Og dette gjør du med alle sammen, husk å ikke dytte nålene helt ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 men hvorfor fungerer det bare når motoren er varm da? Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy89 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Det vet jeg ikke.. Bare prøv det jeg sa, så blir det hvertfall på plass i det minste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Januar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 (y) Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg