Gå til innhold

Photoshop tjenester tilbys

Ranger emnet

iCandi

Anbefalte innlegg

Skriver på engelsk,

Hello.

My name is Takin Kroop, and i live in Norway.

Ive worked with Photoshop for almost 4 years now, and ive reaced the peak of my carrer. I was offered work at Kia Motors Europe when i was in Germany to see the IAA motorshow - and im working on a project for JDM Allstars, making a driftcar out of the FT86.

But now i wanna share my skills. Im offering you my services for a decent price, or even for free if i feel the project! Any questions, just reply on this thread!

Please, check my other works: http://www.taknik.deviantart.com

Yours sincerley, Takin/iCandi

PHOTOSHOP VETERAN

http://www.takinkroop.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Gjest brunerune

At du har fått tilbudt jobb er utrolig, du har jo faktisk ikke ferdigheter i photoshop? Eneste er at du leker deg litt med brushen.

Jeg har jobbet i reklamebyrå som grafisk designer i 3 år nå, og halvparten av de jeg gikk i klassen med på skolen var faktisk bedre enn deg.

No offence, men ser ikke hvorfor folk vil betale for dine tjenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du har fått tilbudt jobb er utrolig, du har jo faktisk ikke ferdigheter i photoshop? Eneste er at du leker deg litt med brushen.

Jeg har jobbet i reklamebyrå som grafisk designer i 3 år nå, og halvparten av de jeg gikk i klassen med på skolen var faktisk bedre enn deg.

No offence, men ser ikke hvorfor folk vil betale for dine tjenester.

Jasså? Tro meg kompis.. det er mer enn kun å "leke seg litt med brushen". Jeg antar da at du ikke har noe erfaring med bilmodding ettersom du sier dette. Og har du noe å begrunne påstanden med at jeg "faktisk ikke eier ferdigheter i photoshop" ?

Det er faktik et flertall av folk på blant annet engelske forum som har betalt meg for å fikse litt på bilene deres. Med tjenester så mener jeg bil-modding tjenester, alt fra planlegging til rendering av visjonen.

Jeg er ikke typen som krangler med ord over nett. Sorry, jeg hever meg over det. Men vet du hva? Let the chops to the talkin. Jeg utfordrer deg til en chop-off. Taperen holder ydmykt kjeft og vender tilbake med sitt.

PHOTOSHOP VETERAN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

iCandi.

For å nå kunder burde du faktisk ta deg bryet med å skrive blant annet:

Hva slags tjenester du utfører.

Lite prisoverslag over oppdrag du alt har gjort så kunden får en indikasjon på hvor dyr/billig du er.

Alternative kontaktmetoder. JEG gidder ikke å kontakte deg via et offentlig forum.

Skrive på Norsk når du skal legge ut reklame på Norske sider. Dette viser og litt selvinteresse for å vinne kunder.

Det hjelper også på om du legger ut et par referansebilder inni teksten så vi som eventuell kunde faktisk gidder å titte på referanselinkene dine.

Det hjelper på troverdigheten om du faktisk legger frem bevis på at du er en av de som skal være med å designe driftebil av FT86

Og til BÅDE iCandi og brunerune

Er det virkelig ingen av dere, med så mange års erfaring, som faktisk forstår at det er flere felt innen design?

Her sitter jeg med snart over 6 års selvlært erfaring med photoshop og andre grafiske programer og jeg VET at det jeg kan bare er en liten bit av det som faktisk kan gjøres med program som photoshop..

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iCandi.

For å nå kunder burde du faktisk ta deg bryet med å skrive blant annet:

Hva slags tjenester du utfører.

Lite prisoverslag over oppdrag du alt har gjort så kunden får en indikasjon på hvor dyr/billig du er.

Alternative kontaktmetoder. JEG gidder ikke å kontakte deg via et offentlig forum.

Skrive på Norsk når du skal legge ut reklame på Norske sider. Dette viser og litt selvinteresse for å vinne kunder.

Det hjelper også på om du legger ut et par referansebilder inni teksten så vi som eventuell kunde faktisk gidder å titte på referanselinkene dine.

Det hjelper på troverdigheten om du faktisk legger frem bevis på at du er en av de som skal være med å designe driftebil av FT86

Og til BÅDE iCandi og brunerune

Er det virkelig ingen av dere, med så mange års erfaring, som faktisk forstår at det er flere felt innen design?

Her sitter jeg med snart over 6 års selvlært erfaring med photoshop og andre grafiske programer og jeg VET at det jeg kan bare er en liten bit av det som faktisk kan gjøres med program som photoshop..

Jeg har selv også 6 års erfaring innen sommeren 2010. Poenget mitt er at jeg tilbyr hele renderinger av prosjekter, og ikke bare innen bil, men også logo og webdesign.

Kontaktmuligheter? Referansebilder? http://www.icandidesigns.com

Jeg mener på ingen måte å skryte på meg noe. Men jeg vet om flere som har vært i situasjoner hvor de står fast i prosjekter når det gjelder planlegging, og design av feks bil. Troverdighet? Ta å gå inn på siden min. Det er også flere år jeg har postet nærmest alle bilder jeg har laget på dette forumet. Hensikten med denne tråden er å opplyse bilintresserte som trenger en visuell illustrasjon av prosjektet sitt, at de kan få det realisert for en billig penge. Klart kan jeg gjøre et overslag. En modd for meg tar oppimot 20 timer, og da regner jeg med å ta rundt 800,- som er ganske billig om du regner det times-betalt.

Utfording? er vel ingen som er tøffe nok til å ta i et tak? Desverre er det slik at det er ytterst få som driver med bilmodding som jeg ser det. Og de som faktisk holder på med det her i norge får desverre ikke erkjennelse for det. Nå har det gått 6 år etter at jeg rørte noen bilderedigerings programmer. Men intressen nasjonalt har dabbet av. Jeg stod for å drive konkurranser på Gatebil forumet, men etterhvert var det absolutt INGEN som drev med det.

Så det at jeg tilbyr å faktisk HJELPE folk, burde egentlig blitt tatt i mot godt. Men det at man tvertimot blir tråkket på og sett ned på skuffer meg. Jeg er ikke karen som krangler over nett, det synes jeg bare blir for dumt. Så hvorfor ikke la moddene snakke?

PHOTOSHOP VETERAN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg nå klarte å tråkke deg på tærene av deg jeg skrev, så vær så snill og ta smerten til deg og bli litt mer ydmyk og forståelsefull for litt kritikk?

Hvorfor la modden snakke når dette er ditt felt og ikke brunerune sitt? Er som om brunerune skulle utfordret deg i sitt spesialfelt det. Han har, uten at jeg skal si meg for sikkert, ikke sjansje i ditt spesialfelt, og du har ikke sjansje i hans spesialfelt. Så det å la modden snakke blir bare helt feil!

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg nå klarte å tråkke deg på tærene av deg jeg skrev, så vær så snill og ta smerten til deg og bli litt mer ydmyk og forståelsefull for litt kritikk?

Hvorfor la modden snakke når dette er ditt felt og ikke brunerune sitt? Er som om brunerune skulle utfordret deg i sitt spesialfelt det. Han har, uten at jeg skal si meg for sikkert, ikke sjansje i ditt spesialfelt, og du har ikke sjansje i hans spesialfelt. Så det å la modden snakke blir bare helt feil!

Du har slettes ikke tråkket på noen tær nei:) Jeg skjønner bare ikke hvor kritkken kommer fra? Hva er det som er så ille at det skal bli kritisert på den måten?

Grunnen til at jeg utfordrer han nå er fordi han på en indirekte måte sa at han ikke skjønnte hvorfor jeg skulle ta betalt for dette når han mener han gjør en bedre jobb enn meg.

PHOTOSHOP VETERAN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har slettes ikke tråkket på noen tær nei:) Jeg skjønner bare ikke hvor kritkken kommer fra? Hva er det som er så ille at det skal bli kritisert på den måten?

Grunnen til at jeg utfordrer han nå er fordi han på en indirekte måte sa at han ikke skjønnte hvorfor jeg skulle ta betalt for dette når han mener han gjør en bedre jobb enn meg.

Jeg krittiserte deg fordi du la ut en "salgsannonse" med manglendes informasjon.

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nå skal det sies at BruneRune faktisk utfordret hans kunnskaper på Icandy`s spesialfelt.. Du kan ikke slenge dritt til en maler for så å utfordre han i rørlegger kunnskap..

Synes det var en uverdig kommentar av Brun(øye)Rune. Og han burde trekke den tilbake. ELLER VISE KUNNSKAPER! Hvis ikke.. så kan han egentlig legge seg flat.(Brun(øye)Rune!) (sorry.. Smålige mennesker fremmer smålige kommentarer)

Men . Jeg legger meg også til meldingen til Hansien.. Mer info og mer proff utlegg burde vært gjort.

En annen ting: Icandy. hvis du er god. Så SKAL du kunne skryte av dine kunnskaper.. Ikke vær ydmyk. dette er en kunnskap som tar lang tid å finpusse.

Skrevet av meg!Laget i photoshop CS3/4 Eller 3dsmax

91 Peugeot mini 206. doh

96 Golf III

98 Golf IV Cab ( nå med anlegg )

09 Mercedes CLS 320Cdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Nå skal det sies at BruneRune faktisk utfordret hans kunnskaper på Icandy`s spesialfelt.. Du kan ikke slenge dritt til en maler for så å utfordre han i rørlegger kunnskap..
Brunerune utfordret ikke. Det var iCandy som fint klarte å smelle i fra seg den glosa. Brunerune slengte bare dritt.

Synes det var en uverdig kommentar av Brun(øye)Rune. Og han burde trekke den tilbake. ELLER VISE KUNNSKAPER! Hvis ikke.. så kan han egentlig legge seg flat.(Brun(øye)Rune!) (sorry.. Smålige mennesker fremmer smålige kommentarer)

Hold deg saklig istedetfor å sammenligne brunerune med et rasshøl skrevet i et finere format..

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår