eirikvw Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Er i en litt kinkig situasjon. Skal på roadtrip med en bmw 3.16 compact, men så har foreldrene satt en grense på et hvis antall kilometer. Mitt/vårt spørsmål er da, går det an og kople ut speedoen og dermed og km på bilen, har gps så farten er det ikke noe stress å ikke vite. Regner med at vi enten kan trekke ut en kontakt under dashet, fjerne en sikring eller dra ut en plugg på den elektroniske fartsensoren som vel sitter på gearkassa. Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[M-Tech] Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 jepp. du drar ut en liten olugg som er bake på kardangen (klokka). den fjerner både speedoen og tripptelleren. der er bare en plugg så går ikke an å ta feil..;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Tusen takk for tipset. Og dette forstyrrer ikke noen elektronikk? Er lite interesert i å ødelegge noe. Men da skal jeg få bilen opp på bukk og prøve trikset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 ulovlig... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Er ikke dette i frekkeste laget? Får låne bil og greier.. jaja ikke mitt problem.. Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 bare en plugg på kardangklokka?? Er ingen sånn på min coupe værtfall.. Byttet kardangklokka for par mnd siden.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Joda, det er i frekkeste laget og mer en det, og det er ulovlig, men det var egentlig det at vi lekte med tanken, ser ikke ut som det blir noe kjøring uansett. Var bare litt morro å finne ut om muligheten var der eller ikkje. På Golfene våres er det jo bare å trekke ut pluggen, enten oppe med dashet eller på girkassa, men uansett er de km tellerene bare å skru frem og tilbake etter eget ønske, farlig det der. Så hele denne posten skyldtes vel en diskusjon om dette lett kunne gjøres på en bmw og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg