Gå til innhold

Felger og senk til corsa B

Ranger emnet

morten1989

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja kw e et bra merke har en corsa med kw coilovers, og jeg e meget fornøyd med de, tror d skal gå med 35mm senk å 16" er ikke 100% sikker, min corsa World cup nr 2 er orginalt senket 25mm, men jeg har senket den enda 20mm og har 15" felger

her er et bilde så kan du se selv på avstanden

men jeg har 195/45 r 15 så dekkene e litt for brei, så jeg subber litt når jeg har folk baki

IMG_4372.jpg

IMG_4429-1.jpg

Angående hvilke felger, så er disse pene og billige felger, samme som jeg har på den sølve corsaen min,

RH Cup felger, fåes i sølv med krom kant eller svart med krom kant, samme som på min,

http://images.forum-auto.com/mesimages/620685/rh%20cup.jpg1..jpg

men skal du ha 35 mm senk, vil jeg anbefale deg å ta (185/40) dekk på den, så slipper du at den "subber"

håper dette kunne hjelpe deg =)

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foresten her er en som ikke har senk på corsaen, han har 16" og ET 30, så med 35mm senk vil det kanskje akkurat gå med tanke på klaring rundt hjulbuen, men om du skal ha coilovers så må du ikke kjøpe under et 35, da vil felgen treffe støtdemperen når du svinger, dette er fordi coiloversene er breiere enn orginal støtdemperen nede der de er festet,

Mario3.jpg

Endret av corsaforever

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, var utrolig hjelpsomt :)

Kanskje det holder med 15" alikevell, 16" dekk har jeg hørt at skal være ganske dyre i forhold til 15" Corsa er jo ikke store bilen ;) Hvor får man kjøpt de felgene da? Hoss vanelig dekkforhandler, eller må de bestilles på nettet?

Synes den røde corsan var ganske så låg orginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider