Gå til innhold

vinterdekk hjelp...

Ranger emnet

bøllefrøken

Anbefalte innlegg

Er en frøken med omega stv...har jo selvsagt prestert å pungtere..på selveste nyttårsaften...:-(så i morgen må jeg finne meg vertfall 2 nye vinter dekk...jeg vil ha pigg for noe annet duger ikke her oppe til meg:-( har sett litt på dekkonline.no....men vet ikke hva jeg skal ha..ikke har jeg så god råd heller så tar imot alle råd jeg kan få..men må ha brae dekk for vil ikke ta sjansen på noe med barn i bilden..men blir vel bestilt fra nett,men fra hvor? og hvilke dekk skal jeg ha? her i byen er det ganske dyrt så da er nettet ok...HJEELP...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dekkonline, da får du såkalte kontinentale dekk, som ikke passer vårt klima så alt for godt. Kjøp kun sommerdekk der.

Jeg vil anbefale deg en av de store merkene(nokian, michelin, continental osv).

Så lenge du har piggdekke, så treger du ikke de beste, men det er en fordel, skulle du hatt piggfritt, så ville jeg neppe anbefalt noen andre enn de ovennevnte uansett.

Sjekk interdekk.no....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som Einar her.

JEg jobber med dekk og du får hva du betaler for.

Styr unna merker som ikke er kjente vinterdekk. Likevel om de er kjente som sommerdekk leverandør er det ikke dermed sagt de kan lage vinterdekk.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk dere:-) jeg har jo hatt min del av biler og kjørt både stort og smått i mange år...men det har ikke vært annet en fremhjulstrekker opel før.så dette er nytt..eneste bakhjulstrekkere har vært 240 og det er jo ikke helt til å samenligne med omegan....

gjerne slenge ut flere linker til dekkleverandører dere har erfaring med og si gjerne fra om hva dere har opplevd med leveringstid og slikt..

vanskelig alt dette..

jeg vil jo selvsagt ha det beste og tryggeste siden jeg har mange barn og vil for alt i verden ikke a noe skal skje med dem..men når en ikke har så masse penger så er det dyrt når ett dekk kommer på over 1500kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider