galant Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 hei er ute etter å kjøpe rakrør og bøyer i dimensjon rundt Ø 40mm og ca 2mm tykkelse i svartstål. helst i bergens området. men bare skrik ut viss du har! eventuelt kor du handler rør sjøl? takker for alle innspill/info. Moderator: vet ikke kor jeg ska legge tråden, så bare flytt den viss du vil:) ____________ Mvh. KNS Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 jeg handler hos brødrene dahl. må handle via firma, da de ikke selger til privat personer.. var vell 38mm inn og 42,5mm utv dim. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
galant Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 må handle via firma ja. okay, men det trur jeg ska gå ant å fikse;) håpe det vertfall! kossn e prisane der da? Siter -Når sjøpølsa vokser opp så fester den seg permanent til en stein og slutter å bevege seg. Dermed har den ikke lenger bruk for en hjerne og kvitter seg med den for å spare energi. _______ Mvh. KNS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg