celica4ever Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Hei, jeg har en vw transporter t5 hvor jeg tok ut de gamle orginale høytalerene i dørene foran og satt inn focal 130CVX (hvis jeg ikke husker helt feil). Høytalerene er snart ett år gamle og har spilt utmerket, men etter at det har vært endel minus grader ute så har den begynnt og spille dårligere. I dag hørtes den ene nesten sprengt ut, jeg lurer på om det kan være kulda som gjør det og om det evt er noe garanti på det? syns det er litt rart feilen ikke er på begge men kun den ene. Det er orginal integrert cd spiller fra vw som driver høytalerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Hei, jeg har en vw transporter t5 hvor jeg tok ut de gamle orginale høytalerene i dørene foran og satt inn focal 130CVX (hvis jeg ikke husker helt feil). Høytalerene er snart ett år gamle og har spilt utmerket, men etter at det har vært endel minus grader ute så har den begynnt og spille dårligere. I dag hørtes den ene nesten sprengt ut, jeg lurer på om det kan være kulda som gjør det og om det evt er noe garanti på det? syns det er litt rart feilen ikke er på begge men kun den ene. Det er orginal integrert cd spiller fra vw som driver høytalerene. Hvis jeg har forstått ting rett er en av de tingene som skiller et element for bruk i bil fra et element for bruk innendørs at førstnevnte skal ha et oppheng som ikke påvirkes av lave temperaturer. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Kan være du har fått fukt på ene høyttaleren, og at det har fryst.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celica4ever Skrevet Januar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2010 beklager for sent svar, men etter spreng kulda er den like fin som før igjen. skjer det igjen skal jeg sjekke det nærmere ved og ta av dørtrekket . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg