HaRKooN Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Jeg bare lurte ¨på om noen var interessert i http://www.streetsofbergen.com stickers til å ha på bilene.. Siden trenger reklame, for miljøet i bergen sin del :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 jeg bor nå ikke i bergen lenger men.. om du har lyst er det bare å sende et par hitover :D er medlem på den siden selv så..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboboy Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 eg e villig til å ha slike stickers..! lett!! send til meg du og de er på.. er de store??? Siter is it worth dieing for?! :D korrekt!! ti poeng til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Spørs litt på størrelsen må jeg si:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Noen bilder av de? Send over et par du... Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 gi meg ti:) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 send meg et par-ti og... så kan mamma få dekor på bilen og :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Konge at så mange er villige! Skal få trykket opp en haug med stickers! Så kan jeg ta bestilling! Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg