Gå til innhold

Lysholm kompressor G60

Ranger emnet

Prolixin

Anbefalte innlegg

Nei det er ikke min bil, det er en venn som har den. Holder på å gjøre den ferdig nå, og lurer på SNS chip, 53mm drev (ca 1,2kg) og eksos/grenrør.

Har også hørt mye bra om SNS stage 5 "anti lag" chippene, så ottar, er du fornøyd? Merket du noen forskjell? En fin ting med SNS er jo at de kan tilpasse chippene til bilen - har jo alt en 268 grader kam, og vil gjerne dra ca 7000 omreininger for å få det beste ut av den når det ikke er noen G60 som ikke tåler turtall å bekymre seg om!

Med 420ccm dyser kan du jo levere litt suppe, hvor mye lader du egentlig :)

Mvh

Espen

Espen

evo.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by espen

Nei det er ikke min bil, det er en venn som har den. Holder på å gjøre den ferdig nå, og lurer på SNS chip, 53mm drev (ca 1,2kg) og eksos/grenrør.

Har også hørt mye bra om SNS stage 5 "anti lag" chippene, så ottar, er du fornøyd? Merket du noen forskjell? En fin ting med SNS er jo at de kan tilpasse chippene til bilen - har jo alt en 268 grader kam, og vil gjerne dra ca 7000 omreininger for å få det beste ut av den når det ikke er noen G60 som ikke tåler turtall å bekymre seg om!

Med 420ccm dyser kan du jo levere litt suppe, hvor mye lader du egentlig :)

Mvh

Espen

Hvor kjøpte han og hva måtte han betale for lysholmen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Køyrer turbo på min.

Eg har gamle typen stage5, men skal ha ny.(stage 6)

Fikk den i bytte av litt andre deler av Thomas"greenrallye".

Han fikser fram fleire, veit ikkje pris.

Veit ikkje korleis den fungerer med andre program, har aldri prøvd sidan eg bytte chip og dyser før eg fekk i motoren.

Lader 1.0bar nå men på fredag reiser eg til Ruud`s og ser om den fungerer på 1,3bar.

Med steg 6 er det 1.5bar med s4 mapsensor og større dyser, 311ccm begynner vel å leane ut da. Nokon som vil ha dei?(nesten nye)

Info om bilen: http://www.stegegjerdet.da.ru/

Jallasport!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider