Gå til innhold

Ble stoppa i politikontroll !

Ranger emnet

StreetCar

Anbefalte innlegg

Ja, nå var det meg denne gangen.

Måtte rive av sotinga på sidene foran. :( Det var i grunn et helvetene å få av...men det gikk! Nå ser jo bilen helt for jævli ut med bare soting bak og jeg lurer på om jeg skal rive av resten og kjøre "lovlig" stil og slippe å bli stoppa og bekymre meg om å sveive ned eller sette på ny soting... Her er bilen min med soting. Har ikke bilde uten....

Hva synes du? Kjøpe ny soting eller rive av resten?

Img00097.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har kjørt med soting i 1 år uten å bli stoppa. Har aldri møtt kontroll før nå om hælja og jeg har kjørt nesten HVER hælj, enten på fredag eller lørd.! Jævli kjipe greier... Når de var ferdig med meg så STAKK de! :mad: Jeg fikk heldigvis lov til å gå hjem og "rive" av stripa i frontruta. Tror han synes litt synd på meg for jeg sa at "NÅ har du ødelagt hele rånekvelden og bilen min!! Takk skarru ha !!!" Jeg kjører med hvite neon lys under også, har stått med dette på i skien på torvet når snuten har kjørt forbi uten at de har reagert. De er strenge på de de tar i så fall. Han reagerte på "råne" lysa mine også....

Fikk ikke bot, ble bedt om å rive av eller få mangellapp og vise den. Valgte å rive av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by StreetCar

Men jeg har hørt at hvis du sveiver ned rutene så har ikke poilitiet anledning til å be deg sveive de opp i en vanlig politikontroll hvis de ikke er har ransakelseordre, og det har de jo ikke. Stemmer det?

De kan ta teknisk kontroll på bilen din uten ransakelsesordre.. by the way; hvorfor skulle de be deg sveive opp rutene for å ransake dem??

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er fin med soting og det virker faktisk som purken er en del strengere i porsgrunn en i skien faktisk. Men ser purken at du ikke kjører ordentlig, da blir det saker.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg kommer veldig ann på, jeg kjører ikke vidre pent når det er sånt føre som det er nu ute.

Og når jeg kom ned forbi gamle rockern her igår, med brekke oppe og relativt sidelengs ned forbi kebab grillen, vel da blinka det bra blått bak meg.

Di sa bare at jeg ikke skulle gjøre det igjen

:eek:

Og det skal jeg jo seff ikke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår