Gå til innhold

Ble stoppa i politikontroll !

Ranger emnet

StreetCar

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by StreetCar

Jepp, stemmer det. Hvem er du?

du er den jævelen som gjorde at det ble slutt mellommeg og susanne.. om du husker hva du/dere gjorde!!

tenkte meg at det var din bil jeg så der oppe på B.V.S.. hadde lyst å knuse den litt.. men slo det fra meg..

har ikke fått knøvla deg for at du var utro med dama mi den gangen ennå.. men heldigvist for deg er jeg ikke langsint..hehe :D

bare det å vita at du er et genuint rævhål holder for meg..hehe.. og det er ikke mine ord.. det er mange fra grenland som sier :) hehe

men.. no hard feelings.. greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

du er den jævelen som gjorde at det ble slutt mellommeg og susanne.. om du husker hva du/dere gjorde!!

tenkte meg at det var din bil jeg så der oppe på B.V.S.. hadde lyst å knuse den litt.. men slo det fra meg..

har ikke fått knøvla deg for at du var utro med dama mi den gangen ennå.. men heldigvist for deg er jeg ikke langsint..hehe :D

bare det å vita at du er et genuint rævhål holder for meg..hehe.. og det er ikke mine ord.. det er mange fra grenland som sier :) hehe

men.. no hard feelings.. greit!

Mohahahaha...

Jeg gjorde IKKE en JÆVLA dritt jeg!

Jeg kan vel faen ikke no for at HUN begynte å like meg og gjorde det slutt med DEG selv om JEG ikke hadde en DRITT interesse for HUN !

Dessuten har jeg ALDRI vært nær den dama hvis vi ser bort fra at hun har gitt meg et par klemmer...

Sorry at jeg eksiterer da........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PoloBoy

Daaahhhh!doh Får en som kjører rundt i en oppråna sierra og kaller den "StreetCar" så kanskje...........:rolleyes:

Og det kom fra en som kjører POLO ? :D

Og StreetCar er nettsiden min det og IKKE bilen min ! Reklame ikke sant? Kommer en oppdatert utgava av den nettsiden til våren med masse biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mohahahaha...

Jeg kan vel faen ikke no for at HUN begynte å like meg og gjorde det slutt med DEG selv om JEG ikke hadde en DRITT interesse for HUN !

Dessuten har jeg ALDRI vært nær den dama hvis vi ser bort fra at hun har gitt meg et par klemmer...

som jeg sa.. no hard feelings?? om du gjorde noe eller ikke.. ikke mitt problem.. bryr meg ikke om det lenger..hehe!!

hvem som gjorde hva bryr meg heller ikke..hehe!!

så du trenger ikke å unnskylde deg for at du lever! :)

edit: pluss.. du sa at dere hadde gjort noe.. men du sa at det var hu som begynte..hu sier det motsatte.. anyway.. I don`t give a fuck.. hehe

og det ble ikke slutt for at hu var intr i deg.. for det var hu ikke.. men pga at dere rota!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

som jeg sa.. no hard feelings?? om du gjorde noe eller ikke.. ikke mitt problem.. bryr meg ikke om det lenger..hehe!!

hvem som gjorde hva bryr meg heller ikke..hehe!!

så du trenger ikke å unskylde deg for at du lever! :)

Greit. :)

Edit: Jeg har aldri rota med den dama! husker bare den gange du spant ut av langesund og var sinna når hun hadde krangla eller.no Jeg gadd ikke gjøre no med henne jeg fordi jeg visste at dere var sammen. Jeg roter ikke med damer som har type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jeg prippen om jeg spør om dere kan ta sånt på pm?

uansett.. ikke kjør klin svart rund baut.. det er for harry..

litt mindre toning ser mye bedre ut!

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå var det meg denne gangen.

Måtte rive av sotinga på sidene foran. :( Det var i grunn et helvetene å få av...men det gikk! Nå ser jo bilen helt for jævli ut med bare soting bak og jeg lurer på om jeg skal rive av resten og kjøre "lovlig" stil og slippe å bli stoppa og bekymre meg om å sveive ned eller sette på ny soting... Her er bilen min med soting. Har ikke bilde uten....

Hva synes du? Kjøpe ny soting eller rive av resten?

Img00097.jpg

Ny film er nok det som gjør seg tror jeg. Nå skal ikke jeg være kjip her, men du veit du kan få seriøse problemer hvis det er noe som skjer med sotefilm på.. hva med å brennlakkere fremrutene da.. kansje litt dyrt for en gammel sierra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....Nå har jeg satt på ny soting. Den skulle være ett hakk lysere men blei faen ma like svart som de bak igjen.:D

Men hva sier man nå om man blir stoppa av purken igjen og at de kanskje ser at jeg har blitt stoppa før i registeret eller.no og har rivi av før????

Noen som har noen gode replikker for å vri seg unna??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mohahahaha...

Hva har DERE gjort da? Kansje de ha hverandre.? SLUTTE med kosing er kansje ikke lett?. Var du kansje bortpå MED tunga på hu?

Syns det ble mye OFFTOPIC her nå, men god bedring til alle OG enhver. Slutt med UTROSKAP

:cool:

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår