Even94 Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 jeg bor i akershus, og jeg og en annen venn vil prøve å kjøre litt gokart. så derfor lurer jeg på om det er noen baner i nærheten av Ski som det er mulig å bruke? og hvordan er det man låner en gokart og bane? og er det noe mer jeg trenger å vite om gokart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 Er "hyrkart" utelukket? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even94 Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 det er det samme bare det er i nærheten av Ski og at det går ann å leie det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Januar 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2010 det er det samme bare det er i nærheten av Ski og at det går ann å leie det Jeg regner med at du kjenner til Harald Huysman Karting i Oslo? http://www.hhk.no/ Og sist jeg sjekket (5 dager siden) tok det under 30 min fra Ski til Oslo. Jeg har forøvrig hatt mye adrenalinstinn moro på HHK. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Jauda, kom gjerne innom HHK en tur og prøv litt go-kart :) Jobber der i ny og ne. Ellers, om du vil prøve noe råere(når våren kommer) så er Varna Go-kartklubb ikke lange biten fra deg(http://www.varna.no) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg