Pera91 Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hey jeg har en 945 som jeg skal sette på addon kit! Lurer på om noen her på forumet har gjort dette før? Hva bruker man for å sette dette fast på kanalene? Fram og bak er det ingen problem med! Takker for svar;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pera91 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Ingen som kan dette ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 rutelim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pera91 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Å det sitter bra eller ? hvor kjøper får man kjøpt dette da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 send pm til turbo jonas med den bæsjebrune 242'en her inne, og spør hvilket merke det er di bruker på jobb.. det sitter bedre enn godt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pera91 Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Takk ;) men hvordan finner jeg han:P? Er ny på dette forumet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg