Gå til innhold

Hvilke pære hiver jeg i In-pro "angeleyes" ?

Ranger emnet

Suveren

Anbefalte innlegg

Hvilke pærer bruker disse in-pro "angeleyes" til bmw e36 coupe?

Han som monterer spør, påstår det er en annen type..stemmer det? Noen som har peiling?

DCP_3463.JPG

og da tenker jeg selvfølgelig på hovedlyktene..

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Suveren

Hvilke pærer bruker disse in-pro "angeleyes" til bmw e36 coupe?

Han som monterer spør, påstår det er en annen type..stemmer det? Noen som har peiling?

DCP_3463.JPG

og da tenker jeg selvfølgelig på hovedlyktene..

Jeg hadde de lyktene på min gamle bil... de kommer ferdig med alt av pærer... parkpærene er bare til å ta ut... blir ikke pent med de i =)

men sånn ellers så er det helt standard pærer... men syntes du burde heller gå for hella celis facelift lyktene... mye råere... jeg har de =)

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Azzido-325i

Jeg hadde de lyktene på min gamle bil... de kommer ferdig med alt av pærer... parkpærene er bare til å ta ut... blir ikke pent med de i =)

men sånn ellers så er det helt standard pærer... men syntes du burde heller gå for hella celis facelift lyktene... mye råere... jeg har de =)

Hehe takk for hjelpen! Er forsåvidt enig i det med hella facelift, men desverre da jeg kjøpte deler til bilen fikk jeg nesten halv pris på in-pro...så da måtte jeg desverre la økonomien bestemme:(

- 1995 Bmw E36 325i coupe

X - 1995 VW Golf GTi - Solgt

X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen

X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt

X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt

-------------Sev/Bergen--------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider