svane91 Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 hei jeg lurer på om vw-embleme bak er bare limt. å om d er hull under embeme. er d noen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikH Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 det er forsenket i metallet ja, so du vil få et "hull" om du tar bort vw-emblemet. hvis du skal fjerne det bruker du fiskesen og sitrus klister-fjerner, er hvertfall den metoden jeg har lest funker best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handberg Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 Om du fjerner bare emblemet vil du få en senk i luka, og dette er ikke veldig fint, vil du ha clean look, er det en del jobb å gjøre selv, lever luka til et karosseri firma, koster ett par tusen, og da får du ei fin bakluke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Der det står Golf og sånn da? er disse bare festet med lim? kunne tenkt meg å fjerne all skrift og tall på bakluken og bare ha emblemet der:) Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Vil tro det er bare lim på de fleste nyere biler. Tilogmed på traver'n min fra '92. Fjerna TDI-merket og viskeren, og lot Audi-ringene være. Ble mye finere:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 om man skal fjerne emblemer bak (foruten VW-emblemet), er det bare å bruke en fiskesene/snøre for dette. Deretter spray på med sitrusspray el.l. Polèr deretter området hvor merket tidligere var plassert (nøye - ellers vil du kunne oppleve "forskjeller" i lakken) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Januar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2010 Vil tro det er bare lim på de fleste nyere biler. Tilogmed på traver'n min fra '92. Fjerna TDI-merket og viskeren, og lot Audi-ringene være. Ble mye finere:) Takk for hjelpen:) Noen gode forslag på hvordan lettest å fjerne disse da? når vi først er i siget:) Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Viskeren du mener? Det var en drittjobb hos meg, siden den var fasteira i navet. Tok av viskeren(sitter en mutter under dekselet om det er som på min bil) men fikk ikke navet gjennom ruta, så jeg borra i stykker hele ruklet med et lite borr og fikk rikka det løst på det viset. Tetta igjen med en plastpropp fra CDCardic til 12,- På TDI-merket brukte jeg snøre. Bilen min er forøvrig en Audi, men jeg rekner med det ikke er store forskjellen på viskeren:) Men husk, skal du av med viskeren, kan du gjøre som meg å ta ut spylertanken og slanger samtidig, hvis du har egen tank bak, hvis ikke må du bare kutte slangen og branke den. Lykke til:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet Januar 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 Viskeren du mener? Det var en drittjobb hos meg, siden den var fasteira i navet. Tok av viskeren(sitter en mutter under dekselet om det er som på min bil) men fikk ikke navet gjennom ruta, så jeg borra i stykker hele ruklet med et lite borr og fikk rikka det løst på det viset. Tetta igjen med en plastpropp fra CDCardic til 12,- På TDI-merket brukte jeg snøre. Bilen min er forøvrig en Audi, men jeg rekner med det ikke er store forskjellen på viskeren:) Men husk, skal du av med viskeren, kan du gjøre som meg å ta ut spylertanken og slanger samtidig, hvis du har egen tank bak, hvis ikke må du bare kutte slangen og branke den. Lykke til:) Takk for hjelpen og så nå at han ene hadde svart rett før jeg spurte:) haha Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svane91 Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 takk får svar me blir ikke å gjøre d enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg