Gå til innhold

Sommertider!!:D

Ranger emnet

MR_Simba

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For at tråden her ikke skal ble helt ødelagt av dialektdiskusjon.....

Jeg har i det minste 5 eika alu på vinterdekka....de er 14".....og PIGGFRIE!!!!!!!!!!

Men jeg GLEDER meg vilt til April/Mai.....

Tror jeg ventet ganske lenge med å skifte ifjor pga mye dritt på veiene før de fikk sopa=mye merker i felgene....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MR_Simba

husker ikke heilt datoen jeg, men trur det var noe rundt 2 mnd til... heilt på villspor jeg om sommertider no da ?..damn..

15. mars pleier jeg å legge om. Er under to mnd til det! :D

Har gått fint hver gang!

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MR_Simba

åh..jau da så:D ..

idag har det begynt å snøve på nytt...koster d mye å skyte inn nye pigger eller er det nesten samme pris som nye dekk? ..*lure*

uerfaren

Det er ikke mulig å skyte nye pigger i et personbildekk.

Du får heller ta deg en tur ut på dekkcenteret å kjøpe nye. Piggdekk tåler mye juling bare du kjører dem inn skikkelig dvs. over 50 mil uten hard akselerasjon\bremsing og stor fart gjennom svinger.

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by wicky124

ålesund folk har så kul dialekt..en i militæret med meg bodde i spjelkavikveien, gikk på spjelkavik skole, spilte på spjelkavik fotball lag og het _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ til etternavn..

Du må nesten si navnet da, kanskje det er en vi kjenner:)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Det er ikke mulig å skyte nye pigger i et personbildekk.

Du får heller ta deg en tur ut på dekkcenteret å kjøpe nye. Piggdekk tåler mye juling bare du kjører dem inn skikkelig dvs. over 50 mil uten hard akselerasjon\bremsing og stor fart gjennom svinger.

dekka fulgte med bilen min da jeg kjøpte den, så vet ikke hvordan dem ble kjørt inn egentlig..men..hehe..nye vinter dekk til neste vinter ja...lyst på piggfrie..vare så mye lenger..

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvenS

Du må nesten si navnet da, kanskje det er en vi kjenner:)

Du skjønte vel hva han het???

Regner med at komentaren din bare var ironi ;P eller at det var fornavn du var ute etter ;P

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider