Gå til innhold

_eSOo_ A4 B6 1.8tq avant 02

Ranger emnet

_eSOo_

Anbefalte innlegg

• Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir til at jeg stiller ut ja :) har ordnet meg en deal på stereo så lovte å stille ut på Våler... gjelder bare å få bygd seg ferdig !! mye overtid neste uke så litt redd hvis ikke pakka kommer i morgen :cheers:

Krysse fingrende :)

Kjenner til den overtids jobbingen. Jobber overtid nå og det meste av helgen. Men slik blir det jo penger av da :)

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysse fingrende :)

Kjenner til den overtids jobbingen. Jobber overtid nå og det meste av helgen. Men slik blir det jo penger av da :)

Ja satser på det !

Jobber jo normalt i Skien/Porsgrunn men nå har vi ett kjøleanlegg i Holmestrand. Skal gjøres på 3 dager så skal holde hardt. mandag og tirsdag blir det nok fra 6 til ca 23 tenker jeg. onsdag er det eliaden i oslo så er der til 21 tenker jeg .. kommer ikke anlegget i morgen blir det stress på torsdag etter jobb hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja satser på det !

Jobber jo normalt i Skien/Porsgrunn men nå har vi ett kjøleanlegg i Holmestrand. Skal gjøres på 3 dager så skal holde hardt. mandag og tirsdag blir det nok fra 6 til ca 23 tenker jeg. onsdag er det eliaden i oslo så er der til 21 tenker jeg .. kommer ikke anlegget i morgen blir det stress på torsdag etter jobb hehe

Heftig stress på torsdag da ja :)

Men du får satse på at alt kommer på mandag.

Har en del forbredelser jeg også før våler, pluss at vi skal helt sikkert på bane med A3 å der må vi bytte en pinnebolt som er med på å holde turboen. Pluss noe andre små ting.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig stress på torsdag da ja :)

Men du får satse på at alt kommer på mandag.

Har en del forbredelser jeg også før våler, pluss at vi skal helt sikkert på bane med A3 å der må vi bytte en pinnebolt som er med på å holde turboen. Pluss noe andre små ting.

må igrunn ha det i morgen :D alltid litt stress desverre .. alt er trekt og kasse er bygd så burde være greit egentlig. er bare litt usikker på det signalet fra orginale RNS-E spilleren ..... håper jeg har tenkt riktig :ahahahhaha:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må igrunn ha det i morgen :D alltid litt stress desverre .. alt er trekt og kasse er bygd så burde være greit egentlig. er bare litt usikker på det signalet fra orginale RNS-E spilleren ..... håper jeg har tenkt riktig :ahahahhaha:

Høres ut som du har stål kontroll, så du har nok det.

Har du byttet ut eller skal du bytte ut høytalere i bak dørene? Veit du hvordan det gitteret der er festet? Skulle hatt det ut selv, men litt usikkert om jeg må av med hele dør trekke.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten bilde serie av byggingen og trekkingen som jeg har gjort til anlegget:

litt ribbing:

DSC00291.jpg

DSC00290.jpg

DSC00292.jpg

DSC00293.jpg

DSC00294.jpg

Litt trekking:

DSC00296.jpg

DSC00295.jpg

Demping og stoff til bagasjen:

DSC00297.jpg

Litt av kasse og "topplate"

DSC00300.jpg

DSC00299.jpg

DSC00301.jpg

DSC00298.jpg

DSC00303.jpg

Blei til at jeg ofret skjerfet mitt for å få litt særpreg på bygget !! :D

Forsterkeren blir felt inn/ned i "topplata" sentrert og ca 15 cm fra seteryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har stål kontroll, så du har nok det.

Har du byttet ut eller skal du bytte ut høytalere i bak dørene? Veit du hvordan det gitteret der er festet? Skulle hatt det ut selv, men litt usikkert om jeg må av med hele dør trekke.

Du må demontere dørtrekket :) har ikke byttet høytalerene enda men har hatt de ute. skruene er under lista og en i armlene samt i sveiva hvis du har sveiv bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må demontere dørtrekket :) har ikke byttet høytalerene enda men har hatt de ute. skruene er under lista og en i armlene samt i sveiva hvis du har sveiv bak.

Dette kommer til å bli strøkent har jeg på følelsen av :)

Oki så da er det overhode ingen mulighet til å få av bare dekslet til høytaler i bak døren, man må av med dør trekke?

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer til å bli strøkent har jeg på følelsen av :)

Oki så da er det overhode ingen mulighet til å få av bare dekslet til høytaler i bak døren, man må av med dør trekke?

Satser på at det blir bra :D

du får ikke av dekselet nei, det er plastsveisa desverre. fort gjort å få av dørtrekket faktisk. lista tar du å bare tar tak i i front, napp ut også sklir du den fremover etter at du har vippet den ut. bak der er det vel 3 skruer som du må skru ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at det blir bra :D

du får ikke av dekselet nei, det er plastsveisa desverre. fort gjort å få av dørtrekket faktisk. lista tar du å bare tar tak i i front, napp ut også sklir du den fremover etter at du har vippet den ut. bak der er det vel 3 skruer som du må skru ut.

Takk for hjelpen..

Blir spennende å se resultatet ditt på våler :)

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hendelse Tid Sted

Sendingen er blitt feilsendt. Den er nå videresendt til riktig adressested 29.05.2010 08:45 3770 KRAGERØ

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt 28.05.2010 10:48 3169 STOKKE

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 25.05.2010 20:21 5020 BERGEN

Sendingen er innlevert på postkontor 25.05.2010 14:53 6800 FØRDE

passa dårlig med feilsending nå men ...... håper den kommer idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider