RusH Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hei Jeg trenger en pendlerbil tur-retur Oslo-Tønsberg i ukedagene. * Må bruke lite drivstoff * Være relativt driftssikker * Skal kjøres i hovedsakelig 120-130km/t så en bil med 60 hk som ligger i 6000o/min er ikke aktuelt. * Bilen skal forsikres med kun ansvar og den skal være såpass billig i innkjøp at jeg ikke trenger å bry meg noe særlig om verdifall. Noen som har noe tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hufsa Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Polo diesel? :P Siter - Mercedes 190E Svære hjul edition Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Går dem så fort... MB 250D eller 190D Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfk Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Golf 1.9 TD - Samme som min Opel Corsa - God bil, kommer lett opp i fart (spes. med chip) Passat ?.? - Gode bilder uansett, iallefall som pendlerbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Polo diesel er ikke mye å skryte av i slike hastigheter, hvis de i det hele tatt går så fort(som Einar var inne på). Mercedes 124 E-klasse, for eksempel 250D eller lignende høres greit ut til ditt bruk. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg