a4turbo Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 bensinlampa på bilen lyser kostant, og måleren står på null. har hørt at dette er ett standard audi problem, så da regner jeg med noen her kan hjelpe meg å finne feilen. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcandersen Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 Hadde samme problem på min, tankmåleren ligger under bagasjeromsgulvet (sort rund luke). Det er en ledning som blir slitt over etter konstant bevegelse. Du kan eventuelt lodde på ny ledning, noen som ikke er en stor sak, eller kan du kjøpe ny hos Møller kr 800. Siter Tomcandersen Audi A4 1,8t Qauttro RS-blå Askøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s1ffern Skrevet Januar 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2010 hadde slik problem når jeg montert ny bensinpumpe.. men tok å sprayet kontakt spray på kontakten å da kom den seg :) Siter AUDI A4TQ 96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adsome Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 kan være helt bak i tanken og, sjekket min i dag og der var det en liten kabelsko som var knekt. (inni tanken btw) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg