Atmobil Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Jeg har fått spørsmål om å se på en 87 745 som bruker mye på mila (2,4 liter pr mil) og se om jeg kan få justert dette ned. Har aldri skrudd på Volvo 740 før så er ikke sikker på hva jeg skal se etter. Tror dette er en innsprøytningsbil, det står iallefall Lambda sond i grillen. Er det noen som har noen tips til hva jeg skal se etter, eventuelt hva jeg kan justere? Legg gjerne ut bilder da jeg ikke har sett under panseret på denne bilen enda og heller ikke vet hva som venter meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2010 Sjekk bensintrykksregulatoren Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atmobil Skrevet Januar 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 Hvor finner jeg denne trykkregulatoren? Har ingen verkstedhåndbok på denne typen bil tilgjengelig så jeg har ingen ting å gå etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2010 den sitter i enden på fuelrailen, altså det røret som ligger over dysene..sjekk vakkumslangen til trykkregulatoren.. er det lekasje i slangen vil dysene stå med alt for høyt trykk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Januar 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2010 holder en knapp på tempsensoren, eller lmm Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg