alex_89_p Skrevet Januar 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2010 De har kampanje på Elkjøp om å fordele betaling på 10 måneder uten gebyrer eller renter. Kjøpte Samsung 40" Full HD LED-LCD i går med slik betaling. Veldig fornøyd med kjøpet. I forhold til de andre tvene som var utstilt, var vanlige LCD-tver veldig bleke.Du blir helt sikkert fornøyd med Sony's 40" også, men med LED-LCD får man mye bedre farger og kan vente enda lenger med å kjøpe ny tv når nye teknologier implementeres :) Seriøst..? Hvor står dette? Gjelder dette kun ved kjøp i butikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 De har kampanje på Elkjøp om å fordele betaling på 10 måneder uten gebyrer eller renter. Kjøpte Samsung 40" Full HD LED-LCD i går med slik betaling. Veldig fornøyd med kjøpet. I forhold til de andre tvene som var utstilt, var vanlige LCD-tver veldig bleke.Du blir helt sikkert fornøyd med Sony's 40" også, men med LED-LCD får man mye bedre farger og kan vente enda lenger med å kjøpe ny tv når nye teknologier implementeres :) Kjøpte du 6- eller 7-serien? :) Sinnsyke bilder på de tv'ene. Sett på en blu-rayfilm av god kaliber så forstår du hva jeg mener. Sinnsyke detaljer, sinnsyk skarphet! Seriøst..? Hvor står dette? Gjelder dette kun ved kjøp i butikk? Er ikke sikker på hvordan elkjøp gjør det.. Men tror det gjelder ved kjøp i butikk. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Gjelder bare ved kjøp i butikk. Var 6-serien. Så Final Fantasy Advent Children i 1080p på den i går. Måtte nesten frem med dassrullen. Perverst detaljert! Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2010 Kjøpte meg en Panasonic 42" plasma i fjor jeg, kjempefornøyd med TV`n. Da valgte jeg plasma rett og slett for at man hadde råd til 2 plasma på en LCD, har ikke angret, har sitti timesvis med PC på i tillegg, ser oppgavelinja litt etter det har stått i mange timer, ikke synlig nå. Så om plasma er ett alternativ så ikke avskriv det pga innbrenninga, skal stå i minst 50 timer på samme bilde på min før det er permanent innbrenning, og jeg har aldri hatt TV konstant på i over 2 døgn... Eneste jeg angrer litt på er at jeg kjøpte HD-ready, og ikke full-HD. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 det folk sier om samsung sine led er at de er ledpærer på sidene av panelet, og ett speil bak som reflekterer bildet på en måte (dette jeg har blitt fortalt) og du som sier at lyden i tven er bra, har du i det hele tatt hørt den? det er noe av det dårligste jeg kan huske og ha hørt på en tv, men samsung skal ha for at det kan være vanskelig og lage høytalere når tven er så tynn! forskjellen på 6 og 7 serien er vel bare at 7 serien har internett kobling? (ser ikke helt hensikten med dette da man har pc..) panelet er ihvertfall det samme, så man får ikke no bedre bilde på 7 serien. alex: jeg har jo den samsung sin led tv, du kan jo komme og se hva du syns om den? =) Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Januar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2010 forskjellen på 6 og 7 serien er vel bare at 7 serien har internett kobling? (ser ikke helt hensikten med dette da man har pc..) Det går visst an å koble seg direkte til youtube og sånt fra TV. Så noe reklame om det på Samsung sine sider. Jeg har "bare" 6-serien så det funker ikke på min. Nei, hvordan kan man få bra lyd når bare TV'en er 3 cm? Men så er vel høyttalerne i samsung-tv'er bakoverstilt, slik at veggen blir brukt som en bassreflektor? Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 det folk sier om samsung sine led er at de er ledpærer på sidene av panelet, og ett speil bak som reflekterer bildet på en måte (dette jeg har blitt fortalt) og du som sier at lyden i tven er bra, har du i det hele tatt hørt den? det er noe av det dårligste jeg kan huske og ha hørt på en tv, men samsung skal ha for at det kan være vanskelig og lage høytalere når tven er så tynn! forskjellen på 6 og 7 serien er vel bare at 7 serien har internett kobling? (ser ikke helt hensikten med dette da man har pc..) panelet er ihvertfall det samme, så man får ikke no bedre bilde på 7 serien. alex: jeg har jo den samsung sin led tv, du kan jo komme og se hva du syns om den? =) Tar det i morgen :) Tusen takk for alle svar folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Januar 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2010 og du som sier at lyden i tven er bra, har du i det hele tatt hørt den? Hvis det er meg du snakker til.. Så har jeg hørt lyden fra Samsung sin LED ganske mange ganger. Jobber som selger og er avdelingsleder for Lyd og bilde + underholdning. Som jeg skrev. Så er det overraskende bra lyd på de mtp at tv'ene er 3cm tykke :m'm: Får Samsung LCD som er mye tykkere, men som har mye flatere og dårligere lydkvalitet generelt. Men så klart, hjemmekinoanlegg må til på de fleste flatskjermer uansett! Kjøpte selv Pioneer 5.1 til min 46" Samsung :pray Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg